Kiwi.com startuje z pierwszą kampanią wizerunkową w Polsce
W kampanii pod hasłem "We hack the system, you fly for less" widzom przedstawiane są "hacki podróżnicze", mające ułatwiać tańsze podróżowanie (screen: YouTube/Kiwi.com)
Wyszukiwarka lotów i podróży Kiwi.com uruchomiła pierwszą w swojej historii kampanię telewizyjną.
Kampania wizerunkowa pod hasłem "We hack the system, you fly for less" ma potrwać osiem tygodni. Widzom są przedstawiane "hacki podróżnicze", mające ułatwiać tańsze podróżowanie. Są one pokazywane nie tylko w spotach TV, ale także na stronie Kiwi.com, która przeszła rebranding, oraz w reklamach w mediach społecznościowych. Ponadto na firmowym kanale YouTube marki co dwa tygodnie będzie publikowany film, w którym wybrani influencerzy przedstawią sposoby na tańsze podróżowanie.
Czytaj też: Para PR-owców nabrała media – także polskie – akcją w sprawie zakazu "Last Christmas"
Spoty TV w Polsce ukazują się od 2 stycznia na antenie Polsatu i TVN oraz ich kanałów tematycznych. Po wprowadzeniu nowej tożsamości marki w 2023 roku nastąpi szersza aktywacja na kluczowych rynkach europejskich.
Za produkcję spotów odpowiada Studio Baldwin Praga. Koordynatorem działań reklamowych jest czeska agencja mediowa CanMedia, która współpracuje z polskim Media People, rumuńską grupą Thegroup i węgierską Café Communications.
Czytaj też: Spotlight Agency kończy kolejną edycję Team X
(KAP, 10.01.2023)