Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 09, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Będzie trzeci sezon "Skazanej" z Agatą Kuleszą w Playerze

W pierwszym tygodniu od premiery drugiego sezonu po "Skazaną" sięgnęło ponad 70 proc. aktywnych użytkowników Playera (fot. materiały prasowe)

Powstanie trzeci sezon serialu Player Original "Skazana" z Agatą Kuleszą w roli głównej.

Z informacji "Presserwisu" wynika, że prace scenariuszowe nad trzecim sezonem już ruszyły, a produkcja wróci na plan w ciągu najbliższych miesięcy.

Czytaj też: Piotr Gąsowski odszedł z programu Polsatu "Twoja twarz brzmi znajomo"

Drugi sezon "Skazanej" okazał się największym sukcesem spośród wszystkich seriali Player Original. W pierwszym tygodniu od premiery po "Skazaną" sięgnęło ponad 70 proc. aktywnych użytkowników Playera. W całym 2022 roku "Skazana" odtwarzana była łącznie przez prawie 5,7 mln godzin (razem z pierwszym sezonem).

Ponadto wiosną w Playerze zadebiutuje spin-off "Skazanej". "Pati" – z Aleksandrą Adamską w roli głównej – to historia Patrycji Cichej, zanim trafiła do więzienia.

Pierwszy sezon "Skazanej" miał premierę w Playerze 31 sierpnia 2021 roku, a drugi – 11 listopada 2022 roku. Serial opowiada o znanej z surowości wobec przestępców sędzi Alicji Mazur, granej przez Agatę Kuleszę. Zostaje ona oskarżona o zabójstwo, którego nie popełniła. Trafia do więzienia, gdzie musi przetrwać wśród kobiet, na które wydawała wcześniej wyroki.

Czytaj też: Krzysztof Luft ze skargą do KRRiT na TVP Info i Radio Szczecin za ujawnienie informacji o ofiarach pedofila

W TVN oglądać można było pierwszy sezon serialu, który w wiosennej ramówce gromadził średnio 952 tys. widzów (dane Nielsen Media).

(KOZ, 09.01.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.