Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 25, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"JBB Bałdyga Cup feat. Fortnite!" to kolejna odsłona gamingowej współpracy marki

JBB Bałdyga stawia na różne kanały komunikacji, skierowane do młodszych odbiorców (fot. materiały prasowe)

Firma JBB Bałdyga kontynuuje pozycjonowanie swojej marki w świecie gamingu – jest sponsorem turnieju „JBB Bałdyga Cup feat. Fortnite!”.

JBB Bałdyga w najbliższy weekend będzie sponsorem turnieju online „JBB Bałdyga Cup feat. Fortnite!”. Jest to seria turniejów gamingowych, realizowana w ramach współpracy z gamingową agencją kreatywną beLoud, która zajmuje się realizacją kampanii marketingowych połączonych z turniejami dla graczy amatorskich oraz półprofesjonalnych we wszystkich kompetytywnych tytułach gamingowych, w tym m.in. Fortnite, League of Legends i Counter-Strike.

Czytaj też: Marketerzy nie są gotowi na metaverse – wynika z badania K2 Create i Shortlist Consulting

Na platformie znajduje się ponad 50 tys. aktywnych zawodników biorących udział w turniejach, a łączna widownia generuje na jednym evencie milionowe wyświetlenia w grupie docelowej.

W czasie turnieju na kanałach w mediach społecznościowych beLoud i JBB pojawiają się treści promujące turniej, markę oraz parówki Polanki z portfolio JBB Bałdyga.

(AMS, 25.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.