"JBB Bałdyga Cup feat. Fortnite!" to kolejna odsłona gamingowej współpracy marki
JBB Bałdyga stawia na różne kanały komunikacji, skierowane do młodszych odbiorców (fot. materiały prasowe)
Firma JBB Bałdyga kontynuuje pozycjonowanie swojej marki w świecie gamingu – jest sponsorem turnieju „JBB Bałdyga Cup feat. Fortnite!”.
JBB Bałdyga w najbliższy weekend będzie sponsorem turnieju online „JBB Bałdyga Cup feat. Fortnite!”. Jest to seria turniejów gamingowych, realizowana w ramach współpracy z gamingową agencją kreatywną beLoud, która zajmuje się realizacją kampanii marketingowych połączonych z turniejami dla graczy amatorskich oraz półprofesjonalnych we wszystkich kompetytywnych tytułach gamingowych, w tym m.in. Fortnite, League of Legends i Counter-Strike.
Czytaj też: Marketerzy nie są gotowi na metaverse – wynika z badania K2 Create i Shortlist Consulting
Na platformie znajduje się ponad 50 tys. aktywnych zawodników biorących udział w turniejach, a łączna widownia generuje na jednym evencie milionowe wyświetlenia w grupie docelowej.
W czasie turnieju na kanałach w mediach społecznościowych beLoud i JBB pojawiają się treści promujące turniej, markę oraz parówki Polanki z portfolio JBB Bałdyga.
(AMS, 25.11.2022)