Total Time numerem 2 na ogólnopolskim rynku słuchalności
Produkt radiowy Total Time należący do Grupy Radiowej TIME zajmuje drugą pozycję na tle ogólnopolskich stacji w kraju. Swoim zasięgiem obejmuje 65 stacji lokalnych działających na terenie całej Polski. Dociera więc niemal wszędzie i z powodzeniem może być porównywany do ogólnopolskich stacji. Tylko od początku tego roku Total Time odnotował wzrost słuchalności o 7,7 proc.
Radio to skuteczne narzędzie wspierające sprzedaż, budujące wizerunek i wzmacniające pozycję marki na rynku. Total Time pozwala na prostą i elastyczną formułę planowania oraz zakupu – w jednym miejscu i na podstawie jednego cennika (wraz z atrakcyjnymi rabatami) dla każdej z 65 stacji, co zapewnia dotarcie z przekazem do słuchaczy z całego kraju. Total Time cechuje szerokie i analogiczne do stacji ogólnopolskich audytorium. Obecnie 66 proc. słuchaczy to osoby między 25. a 54. r.ż., a 75 proc. stanowią osoby czynne zawodowo.
Codziennie Total Time słucha aż 4,6 mln osób, co wśród ogólnopolskich stacji radiowych daje mu drugą pozycję na rynku słuchalności. Jak wynika z danych Radia Track (VI-VIII 2022), zasięg dzienny w grupie (15+) wyniósł 15,5 proc., a udział w czasie słuchania - 13,1 proc. (dane: Radio Track).
Stały wzrost liczby słuchaczy w grupie komercyjnej
Codziennie Total Time słucha prawie 4,0 mln osób i liczba ta systematycznie rośnie. W skład Total Time wchodzą ulubione stacje Polaków, jak sieci Radio ESKA, Radio SuperNova i Radia PLUS, ponadregionalne VOX FM oraz warszawska ESKA Rock, które codziennie nadają rozrywkę, muzykę, konkursy, newsy, wiadomości.
Jak wynika z danych Radia Track (VI-VIII 2022, dynamika w porównaniu do I-III 2022, zasięg dzienny), od początku 2022 r. zasięg dzienny w grupie komercyjnej (16-49 lat) wzrósł o 7,7 proc. i wynosi obecnie 21,3 proc. (dane: Radio Track).
Wielokanałowe dotarcie
Wraz z rozwojem technologicznym i postępującą cyfryzacją zyskaliśmy możliwość odbioru radia także za pomocą stron www, aplikacji, telewizji kablowej i satelitarnej. Miesięcznie ponad 700 tys. osób słucha stacji z Grupy Radiowej Time poprzez te nowe kanały dystrybucji (dane: Mediapanel - stream, wrzesień 2022, TG: All 7 – 75 lat).
To nas wyróżnia
Dlaczego inwestycja w Total Time jest opłacalna? Przede wszystkim dlatego, że:
- mamy drugie miejscu na rynku pod względem parametrów słuchalności;
- 65 stacji wchodzących w skład Total Time, równomiernie rozmieszczonych na terenie całego kraju, umożliwia dotarcie do odbiorców z niemal całej Polski;
- powierzchnia reklamowa oferowana w ramach sprzedaży Total Time wyceniana jest na podstawie dedykowanego cennika, podlegającego zmianom stosownie do aktualnej słuchalności;
- konstrukcja Total Time ze względu na zgrupowanie różnorodnych stacji / sieci radiowych i ich zróżnicowanych audytoriów, analogicznie do stacji ogólnopolskich, zapewnia szerokie targetowanie kampanii;
- zakupiona kampania jest emitowana jednocześnie we wszystkich stacjach;
- ramówka każdej ze stacji w obrębie Total Time jest skonstruowana analogicznie do ramówek w stacji ogólnopolskiej, co pozwala na wydzielenie określonych pasm antenowych, takich jak morning show czy drive time.
Dodatkowym atutem Time Total jest oferta reklamowa, obejmująca nie tylko spoty reklamowe, ale także audio online (kampania pre-roll jako integralna część kampanii FM) oraz sponsoring prognozy pogody czy sportu. Ofertę reklamową Total Time uzupełnia również reklama na stronach internetowych stacji radiowych Grupy ZPR Media, docierająca do niemal 6 mln realnych użytkowników miesięcznie (dane: Mediapanel, wrzesień 2022).
(06.10.2022)