Partner of Promotion zawarła w tym roku kontrakty warte 16,4 mln zł
Paweł Trochimiuk, prezes Partner of Promotion: "W branży public relations bardzo szybko odbywa się wychodzenie z pandemii" (screen YouTube.com/Związek Firm Public Relations)
Agencja public relations Partner of Promotion wygrała w tym roku przetargi łącznej wartości 16,4 mln zł brutto.
Realizacja większości nowych kontraktów przewidziana jest na bieżący i przyszły rok.
Do grona klientów agencji dołączyły w 2021 roku: Centrum eZdrowia, Krajowy Ośrodek Wparcia Rolnictwa, Polska Agencja Inwestycji i Handlu, Port Czystej Energii w Gdańsku, Urząd Miasta Stołecznego Warszawy i właściciel serwisu Tabelaofert.pl – redNet Property Group.
Partner of Promotion wygrało także kolejne przetargi na nowe działania i kontynuację współpracy z Krajową Radą Drobiarstwa, Unią Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego oraz PKP Polskie Linie Kolejowe.
Wartość najwyższego kontraktu opiewa na 4,6 mln brutto. Dotyczy on realizacji wsparcia komunikacyjnego Expo 2020 na rzecz Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.
"W branży public relations bardzo szybko odbywa się wychodzenie z pandemii" - informuje w komunikacie prasowym prezes Partner of Promotion Paweł Trochimiuk. "Ostatnie trzy miesiące to już wyjątkowe przyśpieszenie, a także powrót większości klientów do realizacji wydarzeń stacjonarnych - jak konferencje prasowe i spotkania B2B. Z dużym optymizmem patrzę na wyniki tego roku, ponieważ jak na razie udaje się nam zachowywać bardzo stabilne poziomy wzrostu" - powiedział Trochimiuk.
(KOZ, 09.09.2021)