Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 11, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN liderem w paśmie "MasterChef junior" w grupie komercyjnej

Szóstą edycję wygrała 11-letnia Jagoda Łaganowska (fot. materiały prasowe)

Szósty sezon kulinarnego talent show "MasterChef junior" oglądało w TVN średnio 1,38 mln widzów - o 125 tys. mniej niż piąty rok temu.

Nową edycję programu można było oglądać w TVN w niedziele o 20, od 7 marca do 9 maja. Stacja, pokazując "MasterChef junior", miała średnio 9,1 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej - mniej od TVP 1 (16,35 proc.) i Polsatu (11,19 proc.), a więcej niż TVP 2 (3,9 proc.).

W grupie komercyjnej TVN prowadził z 12,14 proc. udziału. W tym czasie udział TVP 1 wynosił 11,48 proc., Polsatu - 10,89 proc., a TVP 2 - 3,59 proc.

Z reklam wokół programu TVN zebrał według danych cennikowych 24,2 mln zł.

Piątą edycję "MasterChef junior" wiosną 2020 roku śledziło w TVN średnio 1,5 mln widzów.

(KOZ, 11.05.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.