Gong i MullenLowe MediaHub głównymi zwycięzcami 14. edycji Mixx Awards
W tym roku w Mixx Awards przyznano cztery złote statuetki (fot. materiały prasowe)
W 14. edycji konkursu IAB Mixx Awards Agencją Roku została Gong, Domem Mediowym Roku - MullenLowe MediaHub, Reklamodawcą Roku - ING Bank Śląski, a Człowiekiem Roku - CEO GroupM Izabela Albrychiewicz.
W konkursie Mixx Awards, skierowanym do reklamodawców, agencji reklamowych i mediowych, wręczane są nagrody za najlepsze kampanie marketingowe prowadzone w internecie. O nagrody walczyły 43 kampanie w 15 kategoriach.
Najlepszą kampanią okazał się projekt "Hulaj z głową" przygotowany przez Gong i MullenLowe MediaHub dla firmy ING Bank Śląski, który zdobył nagrodę Best in Show.
Przyznano cztery złote statuetki dla kampanii: "Hulaj z głową" w kategorii Content Marketing, "Rano zebrano i wyborczy #bazarek na Twitterze" (Agencja Warszawa) w kategorii Limited Budget, "#ZdalniDoPomocy" (Gong, ING Bank Śląski, MullenLowe MediaHub) w kategorii Online Marketing with Influencer oraz "Graj i pomagaj z #PajacykBezPrzerwy" (Polska Akcja Humanitarna, Kwadratowa Masakra, Craftserve) w kategorii Public Service, non-profit campaign & CSR.
Najczęściej nagradzanymi kampaniami w konkursie IAB MIXX Awards 2020 były: "T-raperzy znad Wisły - Antysmog song" dla marki Olx oraz "Wypożycz elektrycznego! - pierwszy w pełni elektryczny car sharing w Polsce" dla innogy Polska (innogy go!). Zdobyły one po trzy statuetki.
Nagrodę specjalną IAB Polska za całokształt dokonań otrzymał Marcin Pery, prezes Gemiusa.
⇒ ZOBACZ TEŻ: Stankiewicz z nagrodą dla Kanału Roku, Gonciarz z Nagrodą Widzów
(KOZ, 07.10.2020)