Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 02, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Karol Paciorek promuje whisky

Karol Paciorek na kanale Imponderabilia na YouTube prowadzi rozmowy z zaproszonymi gośćmi (fot. materiały prasowe)

Karol Paciorek, prowadzący kanał Imponderabilia na YouTube (186 tys. subskrypcji), został ambasadorem marki Glenmorangie (Moët Hennessy Polska). 

Od 4 października, co miesiąc w kanałach społecznościowych Karola Paciorka pojawi się 6 odcinków specjalnych, zrealizowanych przy współpracy z marką Glenmorangie. Każdy odcinek zostanie poświęcony wybranemu tematowi, przy udziale zaproszonego gościa. Jako pierwsza wystąpi u Paciorka youtuberka Mishon, czyli Aleksandra Kasprzyk-Dąbrowska, którą Glenmorangie przedstawia w komunikacie prasowym jako „fankę whisky w najlepszym wydaniu”.

Za komunikację odpowiadają agencje współpracujące z Glenmorangie: koncept strategiczno-kreatywny przygotował Socialyse (Havas Media Group), a za jego realizację po stronie Karola Paciorka odpowiada agencja Fantasyexpo.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 02.10.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.