Brąz dla Syreny na Cresta Awards
"Usychająca" warszawska palma była elementem kampanii na rzecz ochrony środowiska (fot. materiały prasowe)
Organizatorzy 27. międzynarodowego konkursu kreatywnego Cresta Awards ogłosili wyniki - praca autorstwa agencji Syrena została nagrodzona brązową nagrodą. Jest to jedyna nagroda dla polskich agencji w tym konkursie.
Syrena, która jest oficjalnym partnerem Grid UN Environment, programu Organizacji Narodów Zjednoczonych na rzecz środowiska, zrealizowała niestandardową akcję: za jej sprawą palma na rondzie de Gaulle'a, jeden z nowych symboli Warszawy, "uschła". Była to realizacja kampanii dla organizacji z okazji Światowego Dnia Środowiska. Akcja została zrealizowana we współpracy z artystką Joanną Rajkowską i Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie.
Zgłoszenia do tegorocznej edycji Cresta Awards były bezpłatne, aby w związku z pandemią koronawirusa stworzyć równe szanse dla wszystkich agencji kreatywnych.
(AMS, 29.09.2020)