Lidl we wspólnym projekcie muzycznym z zespołem Mikromusic
Utwór nawiązuje do wędrówek po gronowych destynacjach, a teledysk jest opowieścią o miłości (screen: YouTube.com/Mikromusic)
Zespół muzyczny Mikromusic (Natalia Grosiak i Dawid Korbaczyński) promuje sieć sklepów Lidl Polska w klipie "Winna".
Teledysk został opublikowany na stronie marki Winnicalidla.pl, na kanale Mikromusic na YouTube (73 tys. subskrypcji) oraz w serwisach streamingowych. Utwór nawiązuje do wędrówek po gronowych destynacjach, a teledysk jest opowieścią o miłości, "która niczym dobre wino dojrzewa długo i powoli, lecz tak właśnie smakuje najlepiej". Inspiracją do powstania utworu była "gama międzynarodowych win oferowanych przez Winnicalidla.pl". Za realizację odpowiada GPD Agency.
Lidl Polska po raz pierwszy zaprosił do projektu artystycznego polską formację. Firma podkreśla, że "w ten sposób pragnie zwrócić uwagę na rolę muzyki w krzewieniu kultury picia wina w Polsce".
Mikromusic znany jest m.in. z utworu "Takiego chłopaka".
(IKO, 18.05.2020)