Kanały Polsatu zmieniają oprawę i logotypy
Oprawy przygotowała niemiecka agencja kreatywna Luxlotusliner (fot. materiały prasowe)
Od poniedziałku 6 kwietnia nowe logotypy i oprawę będą mieć Super Polsat, Polsat 2, Polsat 1, Polsat Cafe, Polsat Play, Polsat Doku i Polsat Film.
Kanały takie jak Polsat 1 (adresowany do Polaków mieszkających za granicą), Polsat 2, Super Polsat zostały utrzymane w tych samych kolorach co antena główna: pomarańczowym i czerwonym z identyczną dla wszystkich czerwoną podstawą. Kanały tematyczne natomiast, łącznie ze startującym Polsat Seriale (zajmuje miejsce Polsat Romans), zyskały nasycone barwy, każdy kanał inną oraz nową czcionkę z zachowaniem czerwonej podstawy.
Oprawa antenowa kanałów nawiązuje do elementów znanych już widzom z anteny głównej Polsatu. Elementy graficzne pojawiające się na ekranie zostały zaanimowane.
"Pracując nad ujednoliceniem logotypów chcieliśmy zachować dotychczasową tożsamość znaków, ale odświeżyć je poprzez nową czcionkę, typografię oraz nasyconą kolorystykę" - stwierdziła w komunikacie Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, członek zarządu i dyrektor pionu marketingu Telewizji Polsat.
Nowe logotypy i oprawy kanałów przygotowała niemiecka agencja kreatywna Luxlotusliner.
(KOZ, 03.04.2020)