Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 23, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Finał 7. Papaya Young Directors przeniesiony na jesień

Tegoroczna edycja odbywa się pod hasłem "Upside Down Stories" (fot. materiały prasowe)

Dom produkcyjny Papaya Films wyłonił finalistów 7. edycji konkursu Papaya Young Directors. Zaplanowany na maj finał przeniesiono na jesień.

Na konkurs nadesłano 1500 eksplikacji z 20 krajów, które oceniło 54 członków jury ze świata filmu i reklamy. Do finału zakwalifikowano 23 prace, które przełożą się na 23 filmy pogrupowane w kategoriach: Branded stories (14 filmów), Music stories (3) i Instagram stories (6; jest to nowa kategoria). Autorzy najlepszych prac otrzymają budżet na realizację swoich produkcji. Reklamy nakręcą zespoły z Polski, Wielkiej Brytanii, Czech i Ukrainy. Młodzi twórcy rozpoczną realizację spotów w czerwcu, w związku z tym planowany na 30 maja br. finał konkursu odbędzie jesienią.

Konkurs Papaya Young Directors umożliwia młodym twórcom wejście do branży filmowej i reklamowej. Tegoroczna edycja odbywa się pod hasłem "Upside Down Stories". Grand Prix szóstej edycji Papaya Young Directors otrzymała Julia Popławska za film reklamowy dla marki Decathlon.

Galeria: W obiektywie: koronawirus

(IKO, 23.03.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.