Produkcje CBS zdominowały rynek amerykańskich seriali
Serial „All Rise” ogląda średnio 7 mln widzów (screen: YouTube.com/TV Guide Trailers)
Według badania przeprowadzonego przez Nielsen Audience Measurement stacja CBS zdominowała trwający od 1,5 miesiąca sezon 2019/2020 na amerykańskim rynku telewizyjnym. W czołowej dziesiątce nowych seriali produkcje tej stacji zajmują cztery pierwsze pozycje.
Największą oglądalnością cieszy się „All Rise” – serial o życiu i pracy sędziów, prokuratorów i obrońców z urzędu pomagających mieszkańcom Los Angeles w zmaganiach z wadliwym systemem, którzy współpracują z urzędnikami i policją. Serial ogląda średnio 7 mln widzów.
Następne w kolejności są inne produkcje CBS:
– „The Unicorn” (o ojcu wychowującym samotnie dwie córki) – 6,9 mln,
- „Bob Hearts Abishola” (o biznesmenie, który po zawale serca zakochuje się w swojej pielęgniarce) – 6,64 mln,
- „Carol’s second act” (o kobiecie, która po wychowaniu dzieci i przejściu na emeryturę postanawia zostać lekarzem) – 6,6 mln.
Szóste miejsce zajął także serial CBS – „Evil” – 5,87 mln (o pracy oddziału specjalnego zajmującego się doniesieniami Kościoła na temat opętań, cudów i innych zjawisk paranormalnych).
Stacja ABC ma w tym zestawieniu trzy produkcje.
Na miejscu piątym ulokował się „Stumptown” (serial komediowo-kryminalny) – 5,9 mln.
Pozostałe dwa seriale stacji to „Kids say the darndest things” – 4,6 mln,
oraz "Mixed-ish” – 4 mln.
Po jednym serialu w dziesiątce mają NBC:
„Bluff city law” – 5,7 mln
i Fox: „Prodigal son” – 5,4 mln.
(MAC, 10.12.2019)