Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 25, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Starcom obroniła budżet mediowy banków z Grupy Santander

Dzięki wygranej Starcom utrzymał obsługę mediową Santandera (screen: Youtube.com/Santander Bank Polska)

Należące do Grupy Santander banki Santander Bank Polska i Santander Consumer Bank, które działają niezależnie, wybrały do obsługi mediowej agencję mediową Starcom (Publicis Media). 

Przetarg dotyczył obsługi na wszystkie media - zarówno offline, jak i online. Dzięki wygranej Starcom utrzymał obsługę mediową Santandera. 

Według danych Kantar (bez rabatów) Santander Bank Polska, który we wrześniu 2018 roku przeszedł rebranding, w ciągu 12 miesięcy wydał cennikowo na promocję w mediach 153 mln zł netto.

(IKO, 25.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.