Projekt "Ostatni Twój Weekend” nagrodzony na London International Awards
"Twój Weekend" był na rynku od 1992 roku (fot. materiały prasowe)
"Ostatni Twój Weekend", projekt zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker i Papaya Films dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, otrzymał dwie brązowe nagrody w konkursie London International Awards.
Praca otrzymała dwie brązowe nagrody w kategoriach: Native Advertising, Business-to-Consumer oraz tytuł Finalist w kategorii Direct Marketing-Consumer. To jedyne prace z Polski nagrodzone w tegorocznej edycji konkursu.
Ostatni numer magazynu "Twój Weekend" wydano w marcu 2019 roku (w przeszłości był to popularny tygodnik erotyczny). Aby go symbolicznie zamknąć, prawa do tytułu kupiono w licytacji na Allegro. Wydanie wsparte było kampanią reklamową. Jej kreację przygotowała agencja VMLY&R Poland. Za media, współpracę z influencerami i wsparcie kreatywne projektu odpowiadał Wavemaker, produkcję wizualną zrealizował dom produkcyjny Papaya Films.
Projekt wcześniej otrzymał m.in. Grand Prix w kategorii Glass i Tytanowego Lwa na Cannes Lions 2019, Grand Prix na Gerety Awards i złoto na Print Innovation Awards 2019.
LIA to międzynarodowe nagrody, corocznie honorujące najlepsze prace z wielu dziedzin kreatywnych, które przenikają się ze światem reklamy.
(AMS, 05.11.2019)