W lutym dwa dzienniki na plusie, "GPC" z największą stratą
Średnia sprzedaż "Pulsu Biznesu" wzrosła w lutym o 6,40 proc., „Parkietu” o 5,69 proc.
W lutym spośród wszystkich dzienników ogólnopolskich wzrost sprzedaży w porównaniu z tym miesiącem 2018 roku odnotowały „Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) i „Parkiet Gazeta Giełdy” (Gremi Media). Najwięcej straciła "Gazeta Polska Codziennie" (Forum).
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, średnia sprzedaż ogółem „Pulsu Biznesu” w lutym wzrosła o 6,40 proc., do 9441 egz., a „Parkietu” o 5,69 proc., do 3922 egz.
W lutym średnia sprzedaż „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) wyniosła 228 266 egz. (spadek o 11,90 proc.), „Super Expressu” (ZPR Media) – 116 162 egz. (spadek o 6 proc.), „Gazety Wyborczej” (Agora SA) – 92 259 egz. (spadek o 6,04 proc.). Dalej znalazły się: „Rzeczpospolita” (Gremi Media) – 41 171 egz. (spadek o 8,65 proc.), „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) – 38 177 egz. (spadek o 0,01 proc.), „Gazeta Podatkowa” (Wydawnictwo Podatkowe GOFIN) - 22 629 egz. (spadek o 3,89 proc.), „Przegląd Sportowy” (Ringier Axel Springer Polska) – 22 238 egz. (spadek o 10,29 proc.) i „Gazeta Polska Codziennie” – 13 903 egz. (spadek o 16,26 proc.). (PD)
(PD, 04.04.2019)