Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 03, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Forbes Women" - 40 tys. egz., 164 strony, pięć wydań w 2019

Pierwszy numer magazynu będzie miał podwójną okładkę (fot. materiały prasowe)

"Forbes Women" (Ringier Axel Springer Polska) ma mieć pięć wydań w 2019 roku. Nakład pierwszego numeru to 40 tys. egzemplarzy, a jego objętość - 164 strony. 

Magazyn zadebiutuje na rynku w czwartek 4 kwietnia. Będzie się składać z kilku sekcji tematycznych: strefy liderek (prezentującej przykłady kobiet sukcesu), strefy pracy (biznes, inwestowanie, wszelkie aspekty życia zawodowego) i strefy rozwoju (nauka, trendy technologiczne, psychologia, kultura). Ponadto w piśmie znajdą się wywiady z prezeskami korporacji, właścicielkami firm, historie branż tworzonych przez kobiety, raporty i felietony.

Redaktorem naczelnym „Forbes Women” został Paweł Zielewski (naczelny „Forbesa”). Twórcami i redaktorami prowadzącymi są Aleksandra Karasińska (szefowa Forbes.pl i Newsweek.pl) i Konrad Sadurski (wicenaczelny „Forbesa”).

Cena okładkowa magazynu to 17,90 zł. Pierwszy numer będzie miał podwójną okładkę - pierwszą z Katarzyną Kieli (prezes i dyrektor zarządzająca regionu Discovery EMEA) i drugą z reżyserką Małgorzatą Szumowską.

Według danych ZKDP średnia sprzedaż ogółem miesięcznika "Forbes" w 2018 roku wyniosła 20 273 egz.

(JSX, 03.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.