Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 23, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Youtuberzy w kampanii Providenta

Influencerzy zrealizują 365 zadań w 365 dni (fot. materiały prasowe)

Provident Polska, firma udzielająca pożyczek gotówkowych, nawiązała długofalową współpracę z youtuberami zrzeszonymi w sieci partnerskiej LifeTube.

W ramach współpracy twórcy kanałów: Ajgor Ignacy, Alex Mandostyle, Sheo i Zmianoholiczka mają zrealizować 365 zadań w 365 dni. Każdego dnia, począwszy od 21 maja 2018 roku, jeden z influencerów będzie realizował inny plan (zadaniami są np. praca w schronisku jako wolontariusz czy robienie na drutach). Poczynania influencerów będzie można śledzić w ich kanałach społecznościowych (m.in. YouTube, Facebook, Instagram) i poprzez stronę 365planow.pl.
"Chcemy poprzez tę akcję zwiększyć świadomość naszej marki wśród młodych, pokazać im, że pomimo tego, że jesteśmy firmą z długim, bo ponaddwudziestoletnim stażem na rynku, to rozumiemy również ich potrzeby" – informuje Karolina Łuczak, kierownik biura prasowego i komunikacji wewnętrznej w Provident Polska.
Akcja #365planów jest kontynuacją strategii komunikacyjnej sprzed dwóch lat, opartej na haśle "Wierzymy w Twój plan". Za przygotowanie kampanii odpowiadają agencje: Isobar, Lettly i LifeTube. Działania zostaną wsparte konkursami dla fanów.

(IKO, 23.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.