Telewizja Polska chce wprowadzić zmiany w kanałach  |  Od początku maja Ruch bez prasy  |  Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Kto poprowadzi opolski festiwal w TVP?  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizja Polska chce wprowadzić zmiany w kanałach  |  Od początku maja Ruch bez prasy  |  Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Kto poprowadzi opolski festiwal w TVP?  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizja Polska chce wprowadzić zmiany w kanałach  |  Od początku maja Ruch bez prasy  |  Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Kto poprowadzi opolski festiwal w TVP?  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 16, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Propeller Film należy już do Dentsu Aegis Network Polska

(fot. propellerfilm.pl)

Dentsu Aegis Network Polska kupił 100 proc. udziałów domu produkcyjnego Propeller Film.

Po tym jak w lutym br. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta wydał zgodę na zakup Propeller Film przez Dentsu, 15 marca br. sfinalizowano transakcję. 

Propeller Film istnieje od 2006 roku (został założony przez Jarosława Bolińskiego i Jakuba Kubickiego). Firma zrealizowała projekty reklamowe (m.in. dla marek Eurobank, Tesco, Bank Zachodni WBK, Carlsberg, Bonduelle, Mokate), produkcje firmowe i teledyski, a także realizacje telewizyjne dla Discovery i TVP. "Dzięki włączeniu w skład Grupy Dentsu Aegis Network Polska domu produkcyjnego Propeller Film zyskamy kompetencje w obszarze produkcji telewizyjnej i filmowej czy też solidną bazę do zarządzania portfolio gwiazd. To sprawi, że nasze usługi z zakresu produkcji angażującego kontentu będą jeszcze mocniejszą propozycją i istotnym benefitem dla naszych klientów" - tłumaczy Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska.

Piotr Błaszczyk, producer/director of strategy and development Oto Film, komentuje: - Nie jest tak, że agencje nagle dostrzegły rolę domów produkcyjnych. Postrzegam to jako decyzję biznesową spowodowaną chęcią konsolidacji kompetencji w ramach grupy Dentsu, która ma pod swoim parasolem podmioty zajmujące się różnymi obszarami komunikacji, reklamy i marketingu – mówi Błaszczyk.

W skład Dentsu Aegis Network Polska wchodzą: Isobar oraz Lubię to – linked by Isobar, hub technologiczny Hypermedia – linked by Isobar, domy mediowe Carat i Vizeum, agencja OHH Posterscope, agencja performance marketingu iProspect, agencja programmatic Amnet i Amplifi. 

Na początku marca br. Dentsu Aegis Network Polska sfinalizowała zakup Grupy Red8, w ramach której działają agencje: Red8 Advertising, Red8 Events, Red8 Digital i Unlimited.

(IKO, 16.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.