Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 02, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Dentsu Aegis Network Polska sfinalizowała zakup Grupy Red8

Zarząd Dentsu Aegis Network Polska potwierdził zakończenie transakcji, w wyniku której spółki należące do Grupy Red8 wejdą w skład Grupy Dentsu Aegis Network w Polsce.

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał zgodę na to połączenie na  początku br. W styczniu 2017 roku Dentsu Aegis Network Polska i Grupa Red8 nawiązały współpracę na zasadach partnerskich dotyczącą głównie realizacji eventów.

"Zakup Red8 Group wpisuje się w naszą strategię, która zakłada 50 proc. wzrost Dentsu Aegis Network w Polsce poprzez akwizycje, a kompetencje Grupy Red8 świetnie uzupełnią nasze portfolio usług na polskim rynku" - wyjaśnia w komunikacie prasowym Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska.

W ramach Grupy Red8 działają agencje: Red8 Advertising, Red8 Events, Red8 Digital i Unlimited. W skład Dentsu Aegis Network Polska wchodzą: Isobar oraz Lubię to – linked by Isobar, hub technologiczny Hypermedia – linked by Isobar, domy mediowe Carat i Vizeum, agencja OHH Posterscope, agencja performance marketingu iProspect, agencja programmatic Amnet i Amplifi.

(AMS, 02.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.