Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Multikino rusza z promocją oferty "Rodzina do kina"

Multikino w kampanii zachęca do rodzinnych wypraw do kina (fot. materiały prasowe)

Multikino wraz z Fish Ladder, kreatywnym studiem należącym do Platige Image, przygotowało kampanię oferty "Rodzina do kina" - karty lojalnościowej dla najmłodszych widzów i ich rodziców. Partnerem akcji została firma Wedel.

Oferta Multikina m.in. gwarantuje tańsze bilety, zestawy barowe i gadżety filmowe w promocyjnych cenach. Wprowadzeniu karty "Rodzina do kina" towarzyszyć będzie szeroka kampania w mediach ogólnopolskich: radiu (m.in. Radio Zet), telewizji (m.in. TVN i wybrane stacje dziecięce), prasie (m.in. "Newsweek Polska", "Gazeta Wyborcza", jej dodatek "Co Jest Grane", "Party", "Viva!"), internecie (m.in. Filmweb, Onet) oraz działania na rynkach lokalnych.

Promocja zostanie wsparta współpracą z blogerami i youtuberami zajmującymi się tematyką parentingową. Reklamy "Rodzina do kina" pojawią się także we wszystkich kinach sieci Multikino (on- i offscreen) oraz mediach społecznościowych Multikina. W kampanii występują trzy postaci: Volta (odważna uczennica szkoły kaskaderów), Lens (początkujący operator filmowy) i Maestro (podstępny reżyser). Wizerunek bohaterów pojawi się w całej komunikacji - od kampanii po gadżety reklamowe.

Za kreację kampanii odpowiada Fish Ladder, media zakupił dział marketingu Multikina.

 

 

 

 

(AMS, 08.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tegoroczny Zjazd Reklamy cieszy się dużą frekwencją

Zjazd Reklamy, drugi rok z rzędu, cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. Udział w wydarzeniu potwierdziło już prawie 500 osób. To głównie reklamodawcy, pracownicy domów mediowych i agencji reklamowych oraz przedstawiciele sponsorów i partnerów wydarzenia.

Marek Szafarz, szef agencji Mediasplit, organizator Zjazdu Reklamy, jest zadowolony z dynamiki, z jaką rozwija się projekt. - Dzięki wprowadzanym zmianom i znacznemu podniesieniu standardu imprezy, Zjazd Reklamy stał się doskonałą platformą integracyjną i szkoleniową dla wszystkich firm aktywnych na rynku usług marketingowych w Polsce. Udało się także zachować to co najlepsze: wspaniałą atmosferę, emocje oraz doskonałą zabawę. Jako organizatorzy bardzo pilnujemy tego, żeby była to impreza branżowa i jesteśmy dumni z tego, że biorą w niej udział wszyscy najważniejsi gracze na rynku. Naszym celem jest stworzenie wydarzenia, które na stałe zagości w kalendarzach wszystkich osób aktywnych na polskim rynku komunikacji marketingowej.

Partnerami branżowymi Zjazdu Reklamy są m.in. dwie najważniejsze organizacje zrzeszające firmy działające na polskim rynku usług reklamowym: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz polski oddział IAA. Patronem medialnym wydarzenia jest magazyn "Press".

HARMONOGRAM WYDARZENIA
Czwartek 08/03/ - Przyjazd gości, rejestracja, odbiór pakietów startowych, kolacja w hotelu Belvedere

Piątek 09/03/
07:00 – 09:30        Śniadanie w hotelu Belvedere
10:00 – 11:00        Przejazd uczestników autobusami na stok Suche (na stok strefy odpoczynku i gastro, bar, muzyka DJ, animacje live).
11:00 – 14:00    Zawody w slalomie z pomiarem czasu (kategorie: kobiety/mężczyźni/mistrzowie narty; kobiety/mężczyźni snowboard)
14:00 – 16:00    Lunch i impreza na stoku
16:00 – 20:00    Czas wolny
20:00 – open    Kolacja, 4FUN TV Party w Karczmie Holny

Sobota 10/03
08:00 – 10:00    Śniadanie w hotelu Belvedere
10:00 – 11:00     Przejazd uczestników autobusami na stok (na stoku strefy odpoczynku i gastro, bar, muzyka DJ, animacje live)
11:00 – 14:00    Zjazd Kreatywny – temat zjazdu: Wszyscy kibicujemy Naszym!
14:00 – 16:00    Lunch i impreza na stoku
16:00 – 20:00    Czas wolny
20:00 – open     Kolacja, „Wielka Gala Zjazdu Reklamy” w Karczmie Sywor

Niedziela 11/03
08:00 – 10:30    Śniadanie w hotelu, odjazd gości

Sponsorzy Strategiczni : Multikino Media oraz AMS
Sponsorzy Wspierający: 4FUN Media oraz BBC Worldwide
Partnerzy Branżowi 2019:  SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej oraz polski oddział IAA, Publicis Media
Patroni Medialni: Press oraz  Radio Kampus
Partner Technologiczny: VES VENUE & EVENT SUPPORT
Partnerzy: Hotel Belvedere, Gazeta.pl, Wyborcza.pl, Gazeta Wyborcza, Sport.pl, Tandem Media, Czasopisma, Helios, AdPrime, Silesion, Oshee, Amundsen Vodka, Jim Beam, Rossignol Screen Network, 4FUN TV, 4FUN GOLD, 4FUN DANCE, FCB Bridge2Fun, BBC BRIT, BBC lifestyle, BBC earth,  CBeebies oraz Stacja Narciarska Suche.

(08.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo