Blogerka kulinarna Natalia Ruszkowska-Tabor wspiera platformę Wydawnictwa Bauer
Wydawnictwo Bauer chce współpracować z 5-6 tys. influencerów (screen Influenceme.pl)
Natalia Ruszkowska-Tabor prowadząca blog Poezja Smaku wspiera rozwój platformy Influence me Wydawnictwa Bauer.
Influence me oferuje reklamodawcom możliwość realizacji projektów w internecie, ale docelowo także na łamach magazynów wydawnictwa. Bauer promuje fakt, że poprzez influencerów reklamodawcy dotrą do młodych internautów, a poprzez prasę - do osób starszych. Jedną z osób, które odpowiadają za współpracę z influencerami w zespole biura reklamy Wydawnictwa Bauer, jest Natalia Ruszkowska-Tabor. Jak informuje, jej blog Poezja Smaku notuje miesięcznie średnio ok. 400 tys. odsłon i ma 200 tys. unikalnych użytkowników.
Zatrudnienie blogerki i uruchomienie strony Influenceme.pl to "odpowiedź na zmianę strategii marketingowych naszych klientów" - poinformowała w komunikacie Izabela Sarnecka, szefowa biura reklamy Wydawnictwa Bauer. Wydawca nie zdradza, ilu internetowych twórców zgłosiło się do projektu, który ruszył od początku tego roku. Podaje, że chce współpracować z 5-6 tys. twórców internetowych zajmujących się m.in. tematyką kulinarną, modową, kosmetyczną, zdrowotną, wnętrzarską, podróżniczą.
- Trudno nie zauważać trendu, jakim jest chęć zaistnienia marek w naturalnym środowisku swoich klientów, którym są teraz media społecznościowe. Pomysł łączenia tego z prasą, która z jednej strony traci na potencjale, ale z drugiej nadal posiada duży prestiż, wydaje się ciekawy. Taki mariaż może pomóc zarówno prasie, jak i influencerom. Lecz projektów takich jest ogrom i nie w pomyśle, a w jego wykonaniu należy upatrywać sukcesu - komentuje Rafał Agnieszczak, przedsiębiorca internetowy.
(JOK, 08.02.2018)