Dział: INTERNET

Dodano: Luty 01, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszyło radio sportowe Zapinamypasy.pl

W czwartek 1 lutego rano rozpoczęło nadawanie internetowe radio sportowe Zapinamypasy.pl.

Pierwszą audycję poprowadzili Michał Gąsiorowski (były dziennikarz radiowej Trójki) i Mikołaj Kruk (były dziennikarz Radia Zet). W zespole Zapinamypasy.pl znaleźli się również m.in. Marek Furjan (komentator tenisa w Eurosporcie i Eleven Sports), Tomasz Zieliński Mateusz Juza (wcześniej Radiogol.pl) i Mateusz Ligęza.
W radiu pracować będą także, po wygaśnięciu okresu zakazu konkurencji, byli dziennikarze Canal+ Tomasz Smokowski i Andrzej Twarowski.
Stację Zapinamypasy.pl uruchomiła spółka Remes Sport SA.

(Eleven Sports i Sportklub, 01.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 02, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook traci popularność wśród nastolatków

Facebook traci popularność wśród nastolatków. Liczba użytkowników pomiędzy 15 a 19 rokiem życia spadła z 80 proc. w 2016 roku do 72 proc. w 2017 - twierdzi holenderska agencja mediowa Newcom w swoim najnowszym raporcie.

Według raportu Newcom, spadła również liczba nastolatków, których zwyczajem jest codzienne korzystanie z Facebooka. Obecnie jest ich jedynie 43 proc., czyli o 9 proc. mniej, niż w 2016 roku.

Nastolatki rezygnują z Facebooka na rzecz bardziej atrakcyjnych wizualnie, zdominowanych przez obraz alternatyw - takich, jak YouTube, Snapchat i Instagram. Najpopularniejszą siecią społecznościową wśród nich jest wciąż WhatsApp, z której korzysta 97 proc. holenderskich nastolatków. Najszybciej natomiast rośnie Instagram - ma już wśród nastolatków w Holandii 4,1 mln użytkowników.

Instagram oraz WhatsApp to aplikacje, których popularność wzrasta we wszystkich grupach wiekowych wśród Holendrów.

Badania Newcom wykazały, że społeczność użytkowników Facebooka starzeje się. W Holandii z serwisu społecznościowego Marka Zuckerberga korzysta 69 proc. osób pomiędzy 65 a 79 rokiem życia. Nastolatki natomiast w przeprowadzonej ankiecie deklarują, że głównym powodem rezygnacji z korzystania z Facebooka jest "brak identyfikacji z innymi użytkownikami" (31 proc. badanych) oraz "fakt, że nie czują się już na Facebooku jak w domu" (30 proc.). Jedynie 13 proc. nastolatków zrezygnowało z serwisu z powodu obecności w nim ekspansywnej reklamy.

Agencja Newcom w swoim raporcie wskazuje również, że zaufanie do mediów społecznościowych w Holandii wciąż jest ograniczone, co ma duży związek z dominacją treści dezinformujących oraz zamieszaniem wokół wpływu mediów społecznościowych na procesy demokratyczne. 

(PAP, 02.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo