Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 30, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN pokaże program kabaretowy przygotowany przez "Pożar w Burdelu"

screen youtube/ "Pożar w Burdelu"

TVN planuje pod konec lutego debiut programu kabaretowego Fabryka Patriotów tworzony razem z ekipą "Pożaru w Burdelu". Telewizja zaprezentowała swoją wiosenną ramówkę. 

Dyrektor programowy TVN Edward Miszczak poinformował, że stacja pokaże najpierw pojedynczy event, który będzie całkowicie autorskim projektem kabaretu "Pożar w Burdelu".

"Jeśli kolaudacja wypadnie pozytywnie i publiczność program zaakceptuje, to planujemy kilka odcinków takiego show" - powiedział Miszczak. Zastrzegł, że program nie będzie podobny do "Ucha prezesa". "Ma być oparty głównie na skeczach i piosenkach" - dodaje. 

TVN zaprezentowała swoją wiosenną ramówkę, w której nie będzie kontynuacji serialu "Belle Epoque", do jesieni nie pojawią się także nowe odcinki reality show "Asia Express". Telewizja wprowadza natomiast dwa nowe formaty: programy "Hipnoza" i "Iron Majdan". 

Show "Hipnoza" w TVN zadebiutuje 3 marca o godzinie 20 (w tym paśmie jesienią telewizja prezentowała "Mam Talent"). Program będzie prowadził Filip Chajzer. Bohaterowie programu będą na żywo wprowadzani w stan hipnozy. - To będzie porcja niezwykłego humoru. Program oparty jest na formacie BBC i już od dłuższego czasu zabiegaliśmy o jego kupno - podkreśla Miszczak.

Drugą nowością w TVN będzie program "Iron Majdan". Emisję  zaplanowano w poniedziałki od 5 marca o godz. 22.30 (w jesiennej ramówce TVN prezentowała wtedy program "Ślub od pierwszego wejrzenia").  Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan wyruszą w podróż dookoła świata. Odwiedzą 10 miejsc na całym globie, a cel wyprawy i zadania do wykonania poznają w ostatniej chwili.

Wiosną w TVN nie będzie kontynuacji serialu "Belle Epoque". W wiosennej ramówce 2017 roku  emitowany był w środy o godz. 21.30. Natomiast jesienią w tym paśmie TVN pokazywała show "Azja Express". Teraz o tej godzinie w środy w ramówce znalazł się  kolejny sezon programu "Agent- Gwiazdy". Poprowadzi go Kinga Rusin, a 14 uczestników wyjedzie między innymi na wyspę Bali i do Hongkongu. Miszczak zapewnia, że"Azja Express" wróci do ramówki jesienią. 

(Mackuch, 30.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 31, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Hanna Baka dyrektor Stopklatki TV, Beata Ryczkowska – Kino TV

(fot. pixabay.com)

Hanna Baka, dyrektor programowa telewizji Metro (Discovery Networks), będzie od 1 lutego br. dyrektorem kanału Stopklatka TV (Stopklatka SA). Dotychczasowa szefowa Stopklatki TV Beata Ryczkowska przechodzi do Kino Polska TV SA.

Hanna Baka kierowała kanałem Metro od jego uruchomienia w 2016 roku przez Agorę. 9 grudnia 2016 roku Discovery objęło 48,94 proc. udziałów w nadawcy stacji – spółce Green Content. 1 września 2017 roku koncern kupił od Agory pozostałe 51,06 proc. udziałów. Baka mimo tej transakcji pozostała dyrektor programową Metra.

1 lutego br. Hanna Baka obejmie stanowisko dyrektora kanału Stopklatka TV. Będzie odpowiedzialna za strategię programową i marketingową stacji. Większościowym akcjonariuszami nadawcy telewizji Stopklatki SA są Agora i Kino Polska TV SA.

Hanna Baka wcześniej była dyrektor programową Fokus TV (Grupa ZPR Media). Na początku 2013 roku odeszła z Canal+ Cyfrowego, gdzie od 2000 roku kierowała kanałem Ale Kino+, który stworzyła. Z Canal+ związana była od 1994 roku.

Beata Ryczkowska, która od 2015 roku była dyrektor programową Stopklatki TV, przechodzi ze Stopklatki do Kino Polska TV. Ryczkowska zajmie stanowisko dyrektora programowego kanału Kino TV i kanałów z grupy Filmbox w Polsce i na rynkach międzynarodowych.

Ryczkowska wcześniej, od 1996 do 2012 roku, pracowała w Canal+. Była dyrektor programową Canal+ i platformy Cyfra+.

(KOZ, 31.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo