Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 26, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Twój Styl" z największymi wpływami reklamowymi wśród czasopism

Cennikowe wpływy reklamowe segmentu czasopism wzrosły w ub.r. o 4,3 proc. w porównaniu z 2016 rokiem. Największe przychody zanotował "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer).

Jak wynika z danych Kantar Media (nie uwzględniają rabatów), "Twój Styl" uzyskał z reklam 279 mln zł - było to 2,01 proc. mniej niż w 2016 roku, gdy ten magazyn również zajmował pozycję lidera wśród czasopism.

Druga była "Viva" (Edipresse Polska) z 229 mln zł przychodów (wzrost o 12,39 proc.), a trzecie miejsce zajął "Tele Tydzień" (Wydawnictwo Bauer) - 176 mln zł (wzrost o 1,85 proc.). W pierwszej piątce znalazły się jeszcze: "Party" (Edipresse Polska) - 130 mln zł (wzrost o 11,26 proc.) oraz "Pani" (Wydawnictwo Bauer) – 130 mln zł (wzrost o 19,60 proc.).

W sumie segment czasopism wzrósł wobec 2016 roku o 4,3 proc., do 4,35 mld zł. Najwięcej na reklamę w czasopismach wydały firmy: Aflofarm – 341 mln zł (wzrost o 87,66 proc.), Apart - 121 mln zł (wzrost o 5,60 proc.), L'Oréal Polska – 60 mln zł (spadek o 41,77 proc.) oraz Nivea Polska – 53 mln zł (spadek o 8,01 proc.).

(JOK, 26.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.