Robert Lewandowski pije Oshee
Robert Lewandowski promuje markę Oshee (fot. materiały prasowe)
Robert Lewandowski, kapitan piłkarskiej reprezentacji Polski i napastnik Bayernu Monachium, został globalnym ambasadorem Oshee, marki napojów izotonicznych.
Współpraca ma charakter długofalowy i obejmie wszystkie rynki, na których dostępne są produkty Oshee. Wizerunek piłkarza zostanie wykorzystany w kampaniach telewizyjnych, społecznych, działaniach public relations, a także pojawi się na opakowaniach marki.
"Liczymy, że dzięki Robertowi Oshee stanie się doskonałym wyborem dla ludzi aktywnych, którzy hobbystycznie lub zawodowo uprawiają różne dyscypliny sportu na całym świecie" - komentuje Ewelina Domińska, rzeczniczka prasowa Oshee.
Do końca 2017 roku Robert Lewandowski był twarzą Coca-Coli, z którą współpracował od 2011 roku. W ub.r. piłkarz wystąpił w kampanii promującej napój Coca-Cola Zero Cukru.
(IKO, 26.01.2018)