Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 25, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Puchar Świata w skokach w Zakopanem w TVP

(fot. pixabay.com)

Telewizja Polska przygotowuje specjalne relacje w związku z konkursem Pucharu Świata w Zakopanem.

Od poniedziałku 22 stycznia w TVP 1 oglądać można specjalne relacje z Zakopanego ("Biało-czerwoni", godz. 15). W piątek 26 stycznia Jedynka transmitować będzie kwalifikacje, w sobotę 27 stycznia konkurs drużynowy, a w niedzielę 28 stycznia konkurs indywidualny.

Program TVP Sport od piątku zdominują zawody Pucharu Świata – od rana antena zapraszać ma na specjalne przekazy z Zakopanego. W TVP Sport będzie można zobaczyć oficjalne treningi (piątek, godz. 15.25) i serie próbne przed konkursami (sobota i niedziela, godz. 14.45).

Przy realizacji transmisji z Pucharu Świata w skokach będzie pracować ponad 100 osób z TVP. Telewizja publiczna jest producentem sygnału międzynarodowego z tych zawodów.

Zawody z Zakopanego skomentują: Włodzimierz Szaranowicz i Przemysław Babiarz (konkursy) oraz Sebastian Szczęsny . Studio poprowadzi Maciej Kurzajewski. Reporterami będą: Maciej Jabłoński, Aleksandra Rajewska, Filip Czyszanowski i Sebastian Szczęsny. Materiały na stronę Sport.tvp.pl i na konta TVP Sport w mediach społecznościowych przygotują: Mateusz Leleń i Adrian Pudło. Ekspertem TVP Sport przy zawodach w skokach narciarskich jest Adam Małysz.

(kwalifikacje, 25.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 25, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

1 tys. dolarów premii dla 125 tys. pracowników Disneya

(fot. pixabay.com)

Koncern medialny Walt Disney zapowiedział, że w związku z oszczędnościami podatkowymi wypłaci pracownikom dodatkowe premie i uruchomi program edukacyjny.

Bob Iger, prezes Disneya, ogłosił oficjalnie, że 125 tys. pracowników amerykańskiego koncernu otrzyma premię w wysokości 1 tys. dol. Dodatkowo 88 tys. osób zatrudnionych przez Disneya w formule pracy tymczasowej będzie mogło skorzystać z programu edukacyjnego (m.in. dofinansowanie studiów) dotowanego łączną kwotą 50 mln dol. Disney jest kolejną z dużych amerykańskich firm, która decyduje się na podzielenie się z pracownikami oszczędnościami wynikającymi z reformy systemu podatkowego. Wcześniej na taki krok zdecydowały się m.in. AT&T, Comcast i Walmart.

(LL, 25.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo