Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 23, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Komputronik finalizuje dwa przetargi reklamowe

(fot. pixabay.com)

Komputronik, sieć sklepów oferujących m.in. sprzęt komputerowy, w dwóch przetargach wybiera agencje reklamowe. Postępowania są w fazie finalnej.

Pierwszy przetarg dotyczy wyboru agencji kreatywnej, która w 2018 roku będzie  zajmować się przygotowaniem akcji promocyjnych w ramach opracowanej już strategii komunikacji "Dla tych, którzy...". W drugim przetargu firma wybiera agencję interaktywną do kompleksowej obsługi digital (obsługa w ramach opracowanej już strategii).
Do każdego z przetargów zaproszono po pięć agencji, ich nazwy nie zostały podane. Obecnie w każdym postępowaniu pozostały po dwie firmy, trwają z nimi negocjacje finansowe. Ostateczne decyzje dotyczące wyboru zwycięzców mają zapaść w przyszłym tygodniu.
Obecnie Komputronik nie ma stałej agencji kreatywnej ani digitalowej - współpracuje z różnymi partnerami. W zakresie mediów społecznościowych firmę obsługuje Q&A.

(AMS, 23.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 23, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Okocim warzy z zasadami w nowym spocie

(fot. Screen z Youtube)

Marka piwna Okocim (Carlsberg Polska) przygotowała nowy spot telewizyjny do kampanii "Okocim. Tu się warzy z zasadami".

Spot "Zasady" promuje piwo Jasne Okocimskie, Mocne Dubeltowe, Klasyczną Pszenicę, Polskie Ale i Mistrzowski Porter. Pojawiają się w nim okocimscy piwowarzy, którzy zostali przedstawieni jako eksperci. Reklamę można zobaczyć w stacjach TVN, TVP i Polsat oraz w kanałach tematycznych. Spot jest kontynuacją kampanii "Okocim. Tu się warzy z zasadami". Za strategię komunikacji i kreację spotów dla Okocimia odpowiada agencja reklamowa Upside, za produkcję dom produkcyjny Highnoon.pl, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Initiative.

(IKO, 23.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY