Agora po 10 latach kończy współpracę z agencją Bardzo
(fot. Screen z Youtube)
Agora kończy współpracę z agencją reklamową Bardzo w zakresie obsługi "Gazety Wyborczej" - umowa wygasa z końcem stycznia i nie będzie już przedłużana. Firmy współpracowały ze sobą przez dziesięć lat.
Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Agorze, potwierdza, że stała współpraca z agencją Bardzo została zakończona, ale dodała, że Agora nie wyklucza dalszej współpracy na zasadach projektowych. - Nie planujemy w tej chwili rozpisania przetargu na wybór nowej agencji - dodała Graboś.
Współpraca została nawiązana w 2008 roku, partnerem Agory początkowo była agencja Jasieński/Stadnicki (która potem zmieniła nazwę na JiS, i finalnie - na Bardzo, jej jedynym właścicielem jest Hubert Stadnicki). Bardzo odpowiadała za kompleksową obsługę ATL "Gazety Wyborczej".
(AMS, 19.01.2018)