Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 15, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklama Coca-Coli z Cleo hitem na YouTube

(fot. Screen z Youtube)

Świąteczny spot Coca-Coli, w którym piosenkarka Cleo wykonała utwór "Coraz bliżej święta", był liderem w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard w grudniu 2017 roku.

Press

Teledysk został opublikowany 27 listopada 2017 na kanale Coca-Cola Polska i został wyświetlony już prawie 3,5 mln razy. 

Drugą najpopularniejszą reklamę opublikował Samsung - do gwiazdkowego odcinka programu "Studio Konesera", prowadzonego na kanale Samsung Polska, zaproszono świętego Mikołaja. Film "Samsung Qled TV | Studio Konesera| odcinek 5: Święty Mikołaj" ma już ponad 600 tys. wyświetleń na YouTube. Trzecie miejsce zajęła reklama Allegro z chłopcem i jego indiańskim talizmanem, która była liderem w zestawieniu w listopadzie 2017 roku.

Tuż za podium była półgodzinna reklama marki Sephora "Idealne prezenty na święta" opublikowana na kanale Blogmakijaż by Sephora. W filmie wzięły udział youtuberki: Katosu, Stylizacje TV, Maxineczka. Dalej znalazł się spot Audi "Dziedzictwo Striełki. Technologia jazdy autonomicznej Audi".

Zestawienie YouTube Ads Leaderboard oparte jest na danych dotyczących zaangażowania użytkowników (liczba odsłon w Polsce i procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego).

(IKO, 15.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 15, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklamodawcy zapłacili 5,4 mld dol. za promocję przy Super Bowl

(fot. pixabay.com)

Sprzedaż reklam podczas wszystkich 52 edycji Super Bowl (włączając tegoroczną) wygenerowała przychody rzędu 5,4 mld dol.

Jak wynika z wyliczeń Kantar Media i Ad Age Datacenter, podczas pierwszej edycji finałowego meczu futbolowej ligi NFL w 1967 roku na sprzedaży czasu reklamowego zarobiono 2 mln dol., a podczas meczu, który zostanie rozegrany w br., wpływy wyniosą 419 mln dol. Analitycy wskazali również, że w 51 lat temu za 30-sekundowy spot reklamodawcy płacili 40 tys. dol., a w br. - 5 mln dol.

W br. mecz Super Bowl odbędzie się 4 lutego.

(LL, 15.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo