Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 14, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Płatny e-kontent coraz cenniejszy dla niemieckich wydawców

(fot. pixabay.com)

Płatne oferty niemieckich wydawnictw w internecie w ub.r. przyniosły 320 mln euro - wynika z raportu opracowanego przez branżowy magazyn "PV Digest". W 2013 roku płatny kontent przyniósł 140 mln euro.

Obecnie ponad 80 proc. wpływów z płatnego kontentu pochodzi ze sprzedaży e-gazet oraz opłat za dostęp do treści znajdujących się za paywallami i w płatnych aplikacjach niemieckich dzienników. Aż 9 proc. z łącznych wpływów ze sprzedaży kontentu generuje dziennik “Bild”.

(LL, 14.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.