Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 11, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PKP Intercity w zamkniętym przetargu wybiera agencję do kampanii ATL

(fot. pixabay.com)

PKP Intercity wybiera w przetargu reklamowym agencję do kreatywnej obsługi ATL.

Przetarg ma charakter zamknięty. Zaproszono do niego pięć agencji: BBDO, GPD, Ogilvy & Mather, Publicis i PZL. Jego rozstrzygnięcie ma nastąpić jeszcze w styczniu br.  Dotyczy przygotowania dla przewoźnika strategii komunikacji i kampanii ATL.

Firma PKP Intercity zakończyła we wrześniu 2016 roku współpracę z PZL i od tamtej pory nie jest obsługiwana przez żadną agencję reklamową.

PKP Intercity wybiera już w przetargach otwartych agencję digital i dom mediowy.

(AMS, 11.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 11, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nike reorganizuje dział marketingu, regionalna centrala ma być w Berlinie

(fot. pixabay.com)

Firma Nike globalizuje marketing - wynika z informacji "Presserwisu". Oznacza to centralizację działań marketingowych, w tym także reklamowych.

Z ustaleń "Presserwisu" wynika, że część marketingu, odpowiedzialna w Polsce za działania Nike, zostanie przeniesiona do regionalnej centrali, która ma być zlokalizowana w Berlinie. Nie wiadomo, jak to wpłynie na przygotowanie i realizację kampanii reklamowych prowadzonych na terenie Polski. Globalnie wiodącą agencją Nike jest Wieden + Kennedy. W Polsce za działania Nike odpowiada 180heartbeats + JvM. Agencja ta realizuje działania z zakresu social media, digital, produkcji, koncepcji kreacji kampanii on- i offline.

(AMS, 11.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo