Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 10, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sebastian Szysz szefem strategii w Zenith

Sebastian Szysz kieruje zespołem strategii za Krzysztofa Sobieszka (fot. materiały prasowe)

Sebastian Szysz, strategy director w Zenith, został szefem działu strategii tego domu mediowego.

Sebastian Szysz przejął kierowanie trzyosobowym zespołem za Krzysztofa Sobieszka, który skoncentrował się na pracy w grupie Publicis Media (odpowiada za butik konsultingowy Business Transformation). Kierowany przez niego zespół zapewnia doradztwo strategiczne klientom agencji, wspiera zespoły klienckie i przetargowe w budowaniu strategii komunikacji, przygotowuje szkolenia i warsztaty dla klientów. Szysz związany jest z Zenith od 2010 roku, a od ub.r. jest strategy directorem.

(IKO, 10.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 11, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklama prasowa Ikei do osikania

(fot. Screen z Youtube)

Szwedzka sieć handlowa Ikea prowadzi kampanię reklamową, której głównym elementem jest reklama prasowa działająca jak test ciążowy.

Press

Nietypowa reklama ukazała się w popularnym szwedzkim magazynie dla kobiet "Amelia". Promuje łóżeczko dla niemowląt z oferty Ikei. W reklamie wykorzystano technologię stosowaną w testach ciążowych. W przypadku kontaktu reklamy z moczem kobiety w ciąży pojawi się cena łóżeczka po rabacie - 495 zamiast 995 koron. Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Åkestam Holst.

(LL, 11.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo