Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 03, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Stuu ma większą popularność niż youtuberzy z dużymi kanałami

Stuu jest najpopularniejszy w mediach, wynika z danych Press-Service Monitoring Mediów (screen YouTube/kanał Stuu)

W 2017 roku na temat Stuarta Burtona, prowadzącego kanał Stuu na YouTube, pojawiło się w mediach 280 926 materiałów - wynika z obliczeń Press-Service Monitoringu Mediów.

Pod względem liczby subskrypcji największy kanał na YouTube ma wciąż SA Wardega (Sylwester Wardęga), który na koniec listopada br. miał ich 3,5 mln (dane za raportem firmy Sotrender). Drugi największy kanał należy do Karola Gązwy, znanego w sieci jako Blowek – 3,3 mln, a trzeci do Remigiusza Wierzgonia, prowadzącego kanał reZigiusz – 2,9 mln. Kolejne pod względem wielkości są kanały: Abstrachuje TV (Robert Pasut, Rafał Masny i Cezary Jóźwik) – 2,9 mln subskrypcji i Stuu – 2,8 mln.
Popularność kanałów na YouTube nie przekłada się jednak na popularność youtuberów i ich kanałów w mediach. Pod tym względem dominuje bowiem Stuu, na temat którego w prasie, radiu, telewizji i internecie, w tym w mediach społecznościowych, pojawiło się 281 tys. publikacji.

Jak policzył Press-Service Monitoring Mediów, w samych mediach społecznościowych było to 279 tys. materiałów. W dalszej kolejności chętnie wspominano o Blowku – 169 tys. publikacji. Za nim był reZigiusz – 124 tys. Warto zaznaczyć, że o Remigiuszu Wierzgoniu chętnie pisano w prasie – 120 tekstów, podczas gdy liczba publikacji poświęcona innym youtuberom była o co najmniej połowę mniejsza.

Tymczasem na temat kanału SA Wardega i jego prowadzącego pojawiło się 36 tys. materiałów, a na temat Abstrachuje TV – 14 tys.

Spośród mediów tradycyjnych najchętniej rozpisywały się o youtuberach serwisy: Itvpolska.pl (524 materiały) i Apynews.pl (226). A w mediach społecznościowych były to: YouTube (411 tys. materiałów), Facebook (164 tys.), Instagram (29,6 tys.).

(IKO, 03.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 05, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cezary Michalski dołącza do CrowdMedia

Serwis CrowdMedia poinformował na swoim profilu na Facebooku, że do jego zespołu dołącza publicysta Cezary Michalski.

„Będzie ostro, będzie celnie, będzie prosto z mostu!” - zapowiedziano Cezarego Michalskiego we wpisie CrowdMedia na Facebooku. Michalski jest publicystą „Newsweek Polska” i Krytyki Politycznej. Był też zastepcą redaktora naczelnego „Dziennika Polska Europa Świat”.

(05.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY