Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 28, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PKOl z kampanią promocyjną przed igrzyskami w Pjongjangu

(fot. Screen z Youtube)

Polski Komitet Olimpijski wystartował z kampanią promocyjną "Jesteśmy jedną drużyną". Okazją są rozpoczynające się 9 lutego 2018 roku Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Pjongjangu w Korei Południowej.

Głównym punktem kampanii jest spot promocyjny. Działania obejmują telewizję, radio, prasę, internet i outdoor. Za nagranie i realizację kampanii odpowiada Studio Vidoq, a za produkcję Michał Ratyński ARPI Network.

(MAC, 28.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 28, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Chłopiec z talizmanem z reklamy Allegro najpopularniejszy na YouTube

(fot. Screen z Youtube)

Świąteczna reklama Allegro z chłopcem i jego indiańskim talizmanem była liderem w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard obejmującym listopad 2017 roku.

Spot "Talizman" został opublikowany 19 listopada br. w kanale Allegro i został już wyświetlony ponad 2,24 mln razy. Reklamę przygotowała agencja Bardzo, a wyreżyserował ją Jesper Ericstam. Myślą przewodnią filmu jest "Podziel się tym, co masz cennego". Ten prawie czterominutowy spot jest jak dotąd najdłuższym filmem zrealizowanym w ramach platformy komunikacyjnej "A ty? Czego szukasz?".

Reklama Allegro wyprzedziła w zestawieniu lidera październikowego zestawienia - film "Jajka Hatchimals Unboxing Open Box" opublikowany 9 października br. w kanale Hatchimals Polska na YouTube. W filmie wystąpiła kilkuletnia youtuberka prowadząca kanał Hejka tu Lenka. 

Trzecie miejsce zajęła reklama portalu Budujmase.pl z udziałem aktora i trenera personalnego Tomasza Oświecińskiego, który zachęca w niej do rozpoczęcia treningów. 

Dalej znalazły się spoty: "Gang Świeżaków 2" z kanału Sklepy Biedronka i reklama aplikacji BeamUp "Rodzina Oddano - #1 pora-chunki" z udziałem aktorów Andrzeja Grabowskiego i Tomasza Oświecińskiego. 

Zestawienie YouTube Ads Leaderboard oparte jest na danych dotyczących zaangażowania użytkowników (liczba odsłon w Polsce i procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego).

(IKO, 28.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo