Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 28, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pracownicy Bauera w Niemczech dostali pod choinkę dodatkowy urlop

(fot. pixabay.com)

Koncern Bauer zapowiedział, że od przyszłego roku pracownicy jego niemieckiego ramienia wydawniczego będą mogli skorzystać z większej liczby dni wolnych od pracy niż dotychczas.

Od 2018 roku pracujący w redakcjach czasopism (m.in. “Bravo”, “Neue Post”, “Bussi Bär”, “TV Movie”) wydawanych przez Bauera będą mieli 30 dni urlopu wypoczynkowego w roku. Dotychczas ich liczba wynosiła 25. Dodatkowo dniami wolnymi od pracy będą Wigilia i sylwester.

Przedstawiciele Bauera przyznają, że decyzja ma podnieść atrakcyjność firmy na rynku pracy.


(LL, 28.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 28, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydawnictwo Bauer po 26 latach zamknęło "Bravo"

Ostatnie wydanie dwutygodnika "Bravo" trafiło do sprzedaży 27 grudnia br.

Wydawnictwo Bauer zamknęło ukazujący się od 1991 roku dwutygodnik dla nastolatków "Bravo".

Ostatnie wydanie ukazało się w środę 27 grudnia br. – Decyzja wydawcy związana jest z jednej strony ze zmianami preferencji i sposobu konsumpcji mediów grupy docelowej, a z drugiej strony ze strategią opartą na dywersyfikacji segmentu poprzez wprowadzanie tematycznie profilowanych magazynów ("Tube News") i wydań specjalnych ("Bravo Sport poleca: Białoczerwoni!") – informuje Maciej Brzozowski, dyrektor PR Wydawnictwa Bauer.

Według naszych informacji kilka osób otrzymało wypowiedzenia, reszta pozostanie w wydawnictwie i będzie pracować przy innych tytułach. Od 2009 roku redaktorem naczelnym "Bravo" był Michał Wiśnicki. Ostatnio dwutygodnik "Bravo" kosztował 2,99 zł i miał 40 stron.

W ub.r. Wydawnictwo Bauer przestało wydawać trzy inne młodzieżowe tytuły: "Bravo Girl", "Twist" i "Fun Club". Nadal ukazuje się dwutygodnik "Bravo Sport".
Już wcześniej z rynku zniknęły inne młodzieżowe pisma, których największa popularność przypadła na lata 90. XX wieku, jak "Filipinka" (2006) czy "Popcorn" (2012).

We wrześniu br. średnia sprzedaż dwutygodnika "Bravo" wyniosła 11 622 egz. przy nakładzie 34 tys. egz. Na przestrzeni lat popularność pisma malała. Dla porównania w 2000 roku "Bravo" rozchodziło się w ponad 300 tys. egz. (dane: ZKDP).

(MAC, KOZ, 28.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo