Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 20, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Deloitte Digital redukuje zespół zajmujący się reklamą

Magda Drozdowska i Mateusz Książek rozstaną się z Deloitte Digital (fot. archiwum Deloitte Digital)

Agencja Deloitte Digital, która jak informowaliśmy rezygnuje ze świadczenia usług ATL, zmniejsza zespół. W obu oddziałach agencji (w Łodzi i Warszawie) pracę ma stracić ok. 30 osób.

Deloitte Digital zatrudnia obecnie 301 osób, w tym 150 w części agencyjnej. Osobami, które rozstaną się z agencją, będą m.in. jej dyrektorzy kreatywni: Magda Drozdowska i Mateusz Książek. Drozdowska i Książek objęli te stanowiska na początku 2016 roku, wcześniej przez sześć lat byli związani z DDB&tribal, ostatnio jako deputy creative directorzy. Drozdowska i Książek nie komentują naszych ustaleń. Na ten temat nie wypowiada się również Magdalena Gronert, PR marketing and communications manager Deloitte Digital. Zaznacza jednak, że zmiany w zespole Deloitte Digital CE związane są z realizacją przyjętej strategii biznesowej, która zakłada m.in. koncentrację na projektach o zasięgu międzynarodowym. 

Z nieoficjalnych informacji wynika, że zmiana w Deloitte Digital ma polegać na sukcesywnym wygaszaniu części kreatywno-komunikacyjnej ATL. Firma zaś zwiększy inwestycje w usługi doradcze i tzw. digital transformation (wspieranie cyfrowej transformacji firm). To oznacza redukcję zespołu zajmującego się ATL i przeniesienie klientów obsługiwanych w tym zakresie do innych podmiotów. Z ustaleń "Presserwisu" wynika, że trwają w tej sprawie rozmowy z agencją FCB Bridge2Fun.
Magdalena Gronert zapewnia jednak, że oferowane przez Deloitte Digital usługi nie ulegają zmianie, podobnie jak i portfolio klientów.


(AMS, 20.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 20, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

15 mln zł wypłacił LifeTube twórcom internetowym w br.

LifeTube podsumował mijający rok (fot. materiały prasowe)

W 2017 roku sieć partnerska LifeTube wypłaciła zrzeszonym w niej twórcom internetowym łącznie ponad 15 mln zł.

Z wyników finansowych zaprezentowanych przez LifeTube wynika, że przychody firmy w 2017 roku wzrosły o 41 proc. względem roku ubiegłego. Dzięki temu wzrosła też kwota wypłacona twórcom za zrealizowane kampanie - do youtuberów zrzeszonych w sieci trafiło 15,2 mln zł, podczas gdy w ub.r. było to 10,8 mln zł. Osiągniętego zysku firma nie podaje.

LifeTube zrealizował w br. 939 kampanii dla 321 klientów - o ponad 21 proc. więcej niż w 2016 roku. Sieć pozyskała 140 nowych twórców (obecnie ma 427 kanałów).
LifeTube wskazał także trendy zachodzące w sposobie konsumowania wideo na YouTube: rośnie liczba wyświetleń (w br. na jeden film opublikowany w sieci LifeTube przypadło ich średnio 56 tys.) i wzrasta czas spędzony na oglądaniu wideo (obecna średnia to blisko 5 min, o 23 sekundy dłużej niż rok temu).

LifeTube zapowiada, że w 2018 roku rozpocznie cykl otwartych szkoleń dla influencerów i twórców wideo (LifeTube Boosters) oraz uruchomi ekspercki kanał na YouTube poświęcony trendom.

(IKO, 20.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo