Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Biuro reklamy Polsat Media pozyskuje reklamy dla TalentMedia

(fot. polsatmedia.pl)

Sieć partnerska TalentMedia (Mediacap) nawiązała współpracę z biurem reklamy Polsat Media w zakresie pozyskiwania reklam i branded content.

W ramach umowy Polsat Media został wyłącznym reprezentantem TalentMedia we współpracy z domami mediowymi. Z kolei TalentMedia będzie świadczył usługi branded content dla klientów Polsat Media - zrzeszeni w sieci partnerskiej twórcy internetowi i tworzone przez nich treści od 2018 roku będą częścią oferty Polsat Media AdTube. 

TalentMedia ma w ofercie 74 kanały. Umowę podpisano na trzy lata.

(IKO, 19.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 20, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Deloitte Digital redukuje zespół zajmujący się reklamą

Magda Drozdowska i Mateusz Książek rozstaną się z Deloitte Digital (fot. archiwum Deloitte Digital)

Agencja Deloitte Digital, która jak informowaliśmy rezygnuje ze świadczenia usług ATL, zmniejsza zespół. W obu oddziałach agencji (w Łodzi i Warszawie) pracę ma stracić ok. 30 osób.

Deloitte Digital zatrudnia obecnie 301 osób, w tym 150 w części agencyjnej. Osobami, które rozstaną się z agencją, będą m.in. jej dyrektorzy kreatywni: Magda Drozdowska i Mateusz Książek. Drozdowska i Książek objęli te stanowiska na początku 2016 roku, wcześniej przez sześć lat byli związani z DDB&tribal, ostatnio jako deputy creative directorzy. Drozdowska i Książek nie komentują naszych ustaleń. Na ten temat nie wypowiada się również Magdalena Gronert, PR marketing and communications manager Deloitte Digital. Zaznacza jednak, że zmiany w zespole Deloitte Digital CE związane są z realizacją przyjętej strategii biznesowej, która zakłada m.in. koncentrację na projektach o zasięgu międzynarodowym. 

Z nieoficjalnych informacji wynika, że zmiana w Deloitte Digital ma polegać na sukcesywnym wygaszaniu części kreatywno-komunikacyjnej ATL. Firma zaś zwiększy inwestycje w usługi doradcze i tzw. digital transformation (wspieranie cyfrowej transformacji firm). To oznacza redukcję zespołu zajmującego się ATL i przeniesienie klientów obsługiwanych w tym zakresie do innych podmiotów. Z ustaleń "Presserwisu" wynika, że trwają w tej sprawie rozmowy z agencją FCB Bridge2Fun.
Magdalena Gronert zapewnia jednak, że oferowane przez Deloitte Digital usługi nie ulegają zmianie, podobnie jak i portfolio klientów.


(AMS, 20.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo