Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Katarzyna Olkowicz zastępcą naczelnego w "Twoim Stylu"

Katarzyna Olkowicz (fot. materiał prasowy/Magdalena Sobotka)

Katarzyna Olkowicz przez sześć lat była zastępcą redaktor naczelnej w miesięczniku "Zwierciadło" (Wydawnictwo Zwierciadło). Od połowy grudnia br. jest wicenaczelną magazynu "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer).

Katarzyna Olkowicz przez sześć lat była zastępcą redaktor naczelnej w miesięczniku "Zwierciadło" (Wydawnictwo Zwierciadło). Od połowy grudnia br. jest wicenaczelną magazynu "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer).

Olkowicz przed pracą w "Zwierciadle" pracowała w "Vivie" (Edipresse Polska) – na początku jako dziennikarz, następnie kierownik działu krajowego oraz sekretarz redakcji.
W magazynie "Twój Styl" pełni rolę zastępcy redaktora naczelnego, razem z Joanną Nojszewską, która w październiku br. została zastępcą redaktora naczelnego Jacka Szmidta.

 

(JOK, 19.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Moje Mieszkanie" i "Murator" liderami segmentu pism wnętrzarsko-budowlanych

Wśród miesięczników wnętrzarsko-budowlanych tylko "Architektura Murator" (ZPR Media) zanotował wzrost średniej sprzedaży po trzech kwartałach br. w porównaniu z tym samym okresem 2016 roku.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, najlepiej sprzedającym się miesięcznikiem wnętrzarskim jest "Moje Mieszkanie" (ZPR Media). Jego średnia sprzedaż ogółem od stycznia do września br. wyniosła 55 310 egz. - o 1,38 proc. mniej w porównaniu z tym samym okresem 2016 roku.

Najlepiej sprzedającym się tytułem budowlanym pozostaje "Murator" (ZPR Media) – 44 480 egz. (spadek o 1,53 proc.). 

Największy spadek odnotował "Ładny Dom" (Agora) – o 16,96 proc., do 9490 egz.

(JOK, 19.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo