Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 18, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gadziński dyrektorem zarządzającym Gazeta.pl. Jezierska szefową Sport.pl

Marcin Gadziński (fot. Agora)

Marcin Gadziński od 1 stycznia 2018 r. obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego Gazeta.pl. Na nowym stanowisku będzie odpowiadał za wyniki, finanse i rozwój grupy Gazeta.pl.

Paweł Stremski pozostaje dyrektorem programowym odpowiedzialnym za treści wszystkich serwisów grupy Gazeta.pl. Nową szefową Sport.pl będzie Marlena Jezierska.

Marcin Gadziński na stanowisku dyrektora zarządzającego Gazeta.pl będzie odpowiadał za pracę wszystkich zespołów redakcyjnych i biznesowych serwisów grupy Gazeta.pl oraz Sport.pl, a także zespołu rozwoju produktu pod kierownictwem Krzysztofa Stankiewicza.

Gadziński był dyrektorem i wydawcą Sport.pl od 2013 roku. Realizował strategię mobilną, m.in. rozwijając aplikację Sport.pl Live i zaangażowanie redakcji w social mediach. Ma duże doświadczenie dziennikarskie - był m.in. korespondentem "Gazety Wyborczej" w USA.

Dyrektorem programowym Gazeta.pl, odpowiedzialnym za wszystkie treści w serwisach grupy Gazeta.pl i Sport.pl, oraz nowe projekty i formaty pozostaje Paweł Stremski.

Nową szefową Sport.pl, odpowiedzialną za strategię i rozwój jest Marlena Jezierska, dotychczas dyrektor marketingu i rozwoju biznesu tej marki. Jezierska od dziesięciu lat związana jest z biznesem internetowym, a od sześciu - sportowym.

(18.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 18, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nielsen Audience Measurement przygotowuje się do badania wideo w internecie

(fot. pixabay.com)

Nielsen Audience Measurement przygotowuje się do wprowadzenia pełniejszych pomiarów treści wideo i powiększy panel badawczy.

Aktualnie panel Nielsena do pomiaru oglądalności linearnej liczy dwa tysiące gospodarstw domowych, po zmianach zaś będzie to pięć tysięcy gospodarstw.

W związku z rosnącą popularnością wideo online Nielsen zamierza wprowadzić narzędzie streaming meter, czyli router, który pozwoli mierzyć oglądalność treści wideo w danym gospodarstwie domowym. Dzięki temu badacze dowiedzą się o platformach wykorzystywanych lub oglądanych poprzez telewizor i inne urządzenia, zdobędą bieżące informacje o wykorzystywaniu TSV, Catch Up, VOD (Ipla, vod.tvp.pl. Player.pl) lub OTT (Netflix, Showmax) i będą prowadzić pasywny pomiar transmisji strumieniowej na wszystkich urządzeniach cyfrowych.

Nowe możliwości mają pozwolić Nielsenowi na pełniejsze badania w 2019 roku.

(PM, 18.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo