Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Biuro prasowe episkopatu uruchomiło profil na Twitterze w języku angielskim

Na Twitterze Konferencji Episkopatu Polski znalazł się m.in. apel arcybiskupa Stanisława Gądeckiego o szacunek i kulturę w debacie publicznej (screen Twitter.com)

@ChurchInPoland - to nowy profil na Twitterze, na którym biuro prasowe Konferencji Episkopatu Polski publikuje informacje w języku angielskim.

Na profilu publikowane są wpisy o bieżących wydarzeniach w kościele, komentarze rzecznika episkopatu oraz tweety na temat ważnych rocznic kościelnych i społecznych. Rzecznik Konferencji Episkopatu Polski ks. Paweł Rytel-Andrianik podkreśla, że biuro prasowe episkopatu chce poprzez Twitter dotrzeć między innymi do zagranicznych dziennikarzy i korespondentów. "Osoba św. Jana Pawła II sprawia, że życie Kościoła w Polsce jest interesującą tematyką dla zagranicznych mediów, ale również dla internautów. Do wzrostu zainteresowania przyczyniły się też Światowe Dni Młodzieży w Krakowie" - dodaje ks. Rytel-Andrianik, cytowany przez serwis Episkopat.pl


(Mackuch, 15.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 16, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Treści Onetu dostępne dla użytkowników asystentki głosowej Amazona

Portal Onet.pl umożliwia korzystanie ze swoich treści za pomocą Alexy, asystentki głosowej Amazona (materiały prasowe)

Portal Onet.pl umożliwia korzystanie ze swoich treści za pomocą Alexy, asystentki głosowej koncernu Amazon. Użytkownikom udostępniono serwis Onet24 w wersji audio, który jest aktualizowany kilka razy dziennie i dostarcza skrót najważniejszych informacji.

To kolejne po aplikacji mobilnej rozwiązanie, które pozwala być na bieżąco osobom zainteresowanym wiadomościami z Polski. Zważywszy, że ok. 17 proc. użytkowników aplikacji mobilnej Onetu korzysta z niej poza Polską, wydawca dostrzegł duży potencjał w udostępnianiu swoich treści poprzez system asystentek głosowych.

- Inwestujemy w obsługę rozwiązań, które nie są jeszcze popularne na polskim rynku, gdyż wierzymy, że to właśnie obsługa głosowa jest tym, co zrewolucjonizuje w najbliższych latach rynek. Początkiem naszych eksperymentów była aplikacja mobilna Onet z funkcją czytania newsów - mówi Paweł Jurek, dyrektor zarządzający segmentem Onet. 

W ubiegłym tygodniu Amazon udostępnił w Polsce sprzedaż urządzeń Amazon Echo. Obecnie sprzęt jest obsługiwany w języku angielskim. Urządzenia firmy Amazon stanowią blisko 70 proc. rynku asystentów głosowych w Stanach Zjednoczonych, z których korzysta ponad 12 proc. gospodarstw domowych. Rynek rozwija się bardzo dynamicznie. Estymacje wskazują, że do 2022 roku 55 proc. gospodarstw domowych w USA będzie korzystać z asystentów głosowych.

Przypomnijmy, że aplikacja Onet była nominowana do nagrody Grand Press Digital 2017.

(PM, 16.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo