Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 12, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnio 2,3 mln widzów śledziło 6 sezon programu "MasterChef" w TVN

Średnio 100 tys. widzów mniej niż w roku 2016 śledziło odcinki szóstego sezonu "MasterChef", kulinarnego show TVN (screen YouTube)

Średnio 2,3 mln widzów śledziło szósty sezon programu "MasterChef" w TVN. Stacja podczas emisji programu była liderem oglądalności w grupie komercyjnej i wiceliderem w grupie ogólnej.  

Telewizja TVN emitowała show kulinarny "MasterChef" w niedziele o godz. 20.  Odcinki szóstego sezonu pokazywano od 10 września br. do 10 grudnia br. Podczas emisji programu TVN był wiceliderem oglądalności w grupie ogólnej z 14,68 proc. udziału w rynku. Na pierwszym miejscu był TVP 1 - 16,53 proc. (serial "Dziewczyny ze Lwowa"), na trzecim Polsat - 12,55 proc. (serial "W rytmie serca"), a na czwartym TVP 2 - 4,28 proc. (pasmo fabularne). 

W grupie komercyjnej (widzowie 16-49) TVN był  liderem oglądalności z 19,38 proc., na drugim miejscu był Polsat - 11,47 proc., na trzecim TVP 1 - 10,76 proc., a na czwartym TVP 2 - 5,14 proc. 

Najwięcej widzów - 3 mln - śledziło odcinek z 10 grudnia br. Wpływy cennikowe z reklam emitowanych wokół programu wyniosły 45 mln zł. 

Piąta edycja kulinarnego talent show pt. "MasterChef" emitowana w TVN od 4 września do 4 grudnia 2016 roku przyciągała średnio 2,43 mln widzów. 

Dane Nielsen Audience Measurement.

(Mackuch, 12.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.