Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 08, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mikołajkowy blok reklamowy w Polsacie wart był 1,25 mln zł

Na reklamy emitowane podczas mikołajkowego bloku reklamowego wydano 1,25 mln zł (fot. materiały prasowe Polsat)

Charytatywny blok reklamowy emitowany w Polsacie 6 grudnia br. przed głównym wydaniem "Wydarzeń" przyniósł ponad 1,25 mln zł dla chorych dzieci, podopiecznych Fundacji Polsat.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że nadawany w godz. 18.45-18.57 mikołajkowy blok reklamowy oglądało średnio 4,95 mln widzów - z czego 2,2 mln w wieku 16-49 lat, czyli z tzw. grupy komercyjnej. Udział Polsatu w rynku w czasie emisji reklam wyniósł 34,5 proc. w grupie ogólnej i 41,4 proc. w grupie komercyjnej. Według wstępnych szacunków zebrano kwotę 1,25 mln zł - podaje Polsat.

Jednocześnie główne wydanie "Wydarzeń" 6 grudnia br. obejrzało na antenach Polsatu i Polsat News średnio 4,3 miliona widzów. Podczas emisji programu w grupie ogólnej Polsat miał 29,2 proc. udziału w rynku, a w grupie komercyjnej (widzowie 16-49) - 34,2 proc. udziału.

W ciągu dotychczasowych czternastu edycji mikołajkowego bloku reklamowego udało się zebrać ponad 17,5 mln zł. Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację podopiecznych Fundacji.  

(Mackuch, 08.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 08, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Telewizja wPolsce.pl rozszerza koncesję o nadawanie satelitarne

(screen z YouTube)

Telewizja wPolsce.pl (Fratria), dziś dostępna w internecie i sieciach kablowych, będzie mogła poszerzyć zasięg o nadawanie satelitarne.

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała w czwartek o rozszerzeniu spółce - na wniosek nadawcy - koncesji kablowej o nadawanie satelitarne.

- Nasz zasięg do końca roku znacząco się powiększy - zapowiada Piotr Barełkowski, odpowiedzialny za dystrybucję Telewizji wPolsce.pl. Deklaruje, że trwają zaawansowane rozmowy z największymi sieciami kablowymi oraz platformami satelitarnymi, ale szczegółów nie podaje. - Obecnie jesteśmy w dwudziestu kilku sieciach kablowych, co przekłada się na 350-400 tysięcy gniazdek - informuje Barełkowski.

Telewizja wPolsce.pl rozpoczęła nadawanie w czerwcu br. - początkowo tylko w internecie, a w październiku br. pojawiła się w ofercie pierwszych kablówek.
Zespół kanału tworzą pracownicy mediów Fratrii (m.in. "Sieci Prawdy" i wPolityce.pl). Stacja nadaje programy publicystyczne, magazyny i krótkie serwisy informacyjne. Redaktor naczelną Telewizji wPolsce.pl jest Agata Rowińska.

(KOZ, 08.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo