Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 07, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polityka handlowa TVN na 2018 rok zakłada podwyżkę kosztu dotarcia

(fot. pixabay.com)

Polityka handlowa TVN na przyszły rok zakłada podwyżkę kosztu dotarcia reklam, uzależnioną od wielkości całorocznego budżetu – od 4 do 9,9 proc.

Biuro reklamy Grupy TVN w 2018 roku zachowa dotychczasowe progi całorocznych wydatków reklamowych, od których zależy wysokość rabatu. Klient rozwojowy (wydatki do 2 mln zł) nadal będzie mógł liczyć maksymalnie na 24 proc. rabatu – jak w br. W siedmiu klastrach dla klientów kluczowych (obejmujących budżety od 2 mln zł do 17 mln zł) maksymalne rabaty również pozostają na tegorocznym poziomie: od 28 proc. (wydatki 2 mln zł – 4 mln zł) do 47 proc. przy budżetach 14 mln zł – 17 mln zł.

Wśród klientów strategicznych pierwszy klaster (17 mln zł - 20 mln zł) będzie miał nadal rabat do 50 proc., a dwa pozostałe (20 mln zł - 25 mln zł i od 25 mln zł) – rabaty negocjowane indywidualnie.

Biuro reklamy TVN utrzymało z br. próg inwestycji 44 mln zł dla indywidualnie negocjowanych warunków handlowych.

Maksymalny koszt dotarcia dla klientów z pierwszego klastra (wydatków do 2 mln zł) ma wzrosnąć o 4 proc. W przypadku większości klastrów (2 mln zł – 25 mln zł) będzie to ok. 8 proc., a przy budżetach powyżej 25 mln zł – 9,9 proc. proc.

Wprowadzono nowe pakiety w segmencie TVN, umożliwiające zakupy w grupach docelowych: TVN wszyscy 16-49, TVN kobiety 16-49, TVN kobiety 20-49 z miast powyżej 50 tys. mieszkańców, TVN wszyscy 16-49 z miast powyżej 50 tys. mieszkańców, TVN mężczyźni 20-49 z miast powyżej 50 tys. mieszkańców.

Nowy jest również pakiet Multiscreen Top Kontent umożliwiający jednoczesny zakup komunikacji TV i Digital przy najbardziej angażujących programach TVN i Premium TV.


(KOZ, 07.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 07, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Premier: dekoncentracja mediów jeszcze do końca tej kadencji

Z powodu reformy sądownictwa zmiany związane z dekoncentracją mediów zostały odłożone, ale myślę, że one jeszcze do końca tej kadencji zostaną przeprowadzone - powiedziała w środę premier Beata Szydło.

Szydło w wywiadzie dla Radia Maryja mówiła, że dekoncentracja jest kwestią, którą należy podjąć i "takie zmiany przeprowadzić". Podkreśliła, że nie jest to "nic nadzwyczajnego", bo w Europie takie rozwiązania już są.

"My mamy przygotowane propozycje na wzór rozwiązań, które w Europie obowiązują" - zaznaczyła premier.

Jak mówiła, zmiany nie zostały wprowadzone, bo "wstrzymała nas reforma sądownictwa". "Nie da się wprowadzać dwóch dużych reform mogących budzić różnego rodzaju napięcia społeczne" - podkreśliła.

Szefowa rządu zauważyła, że z powodu zawetowania przez prezydenta Andrzeja Dudę ustaw dotyczących sądownictwa zmiany na rynku mediów zostały odłożone. "Ale myślę, że one jeszcze do końca tej kadencji zostaną przeprowadzone" - zapowiedziała. "Żeby jednak tak się stało, musi być stabilna sytuacja polityczna, bo to jest warunkiem" - dodała szefowa rządu.

Według niej zmiany te będą zapewne "mocno dyskutowane w mediach i będą różne głosy przeciw".

(PAP, 07.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo