Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 06, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

YouTube chce lepiej monitorować publikowane treści

(fot. pixabay.com)

Serwis YouTube zapowiedział znaczne powiększenie zespołu monitorującego publikowane treści - docelowo ma liczyć aż 10 tys. osób.

Zwiększenie liczby moderatorów treści jest reakcją na odpływ dużej liczby reklamodawców, którzy wycofali swoje spoty z serwisu po tym, jak zaczęły się one pojawiać przy filmach propagujących terroryzm, przemoc albo pedofilię. Należący do Google serwis zapowiada też większą niż dotychczas przejrzystość w kwestii liczby zweryfikowanych i usuwanych filmów i komentarzy. YouTube podał, że od czerwca br. zespoły moderatorów "manualnie" przejrzały ponad 2 mln filmów, spośród których usunęły ponad 150 tys.

Pierwsze efekty efekty powyższych działań mają być widoczne już w przyszłym roku.

(LL, 06.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 07, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Wyborcza Classic" - internetowy magazyn z archiwalnymi tekstami "GW"

Każde wydanie Wyborcza Classic poświęcone będzie innemu tematowi (fot. materiały prasowe)

Na Wyborcza.pl pojawiło się pierwsze wydanie "Wyborcza Classic", czyli internetowego magazynu tworzonego z archiwalnych tekstów "Gazety Wyborczej". Kolejne materiały mają być tam umieszczane w środy.

Każde wydanie "Wyborcza Classic" poświęcone ma być jednemu tematowi i ma zawierać od sześciu do ośmiu tekstów ilustrowanych archiwalnymi zdjęciami. Dostęp do tych materiałów mają prenumeratorzy cyfrowej "GW".

W środę 6 grudnia br. opublikowane zostało wydanie dotyczące 1989 roku, ówczesnych wyborów do Sejmu i powstania "GW".

Debiut "Wyborcza Classic" wspiera promocja z hasłem "Dobre historie się nie starzeją" - na łamach "GW", w serwisie Wyborcza.pl i na profilach dziennika w mediach społecznościowych.


(PM, 07.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo