Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 02, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskie agencje nagrodzone w konkursie Eurobest

(fot. screen Walk.pl)

Trzy statuetki – jedną srebrną i dwie brązowe – otrzymały polskie agencje w tegorocznej edycji Europejskiego Festiwalu Kreatywności Eurobest.

W kategorii Print&Publishing srebro otrzymała kampania "Niewidzialni" przygotowana dla Fundacji Kapucyńskiej przez agencję Walk.
"Niewidzialni" to książka z opowieściami, opracowana przez bezdomnych za pomocą atramentu, który powoduje, że czytanie możliwe jest tylko na mrozie, gdyż w ciepłym pomieszczeniu tusz jest niewidzialny.

W kategorii Promo&Activation brąz trafił do DDB&tribal za akcję "#Iwelcome-Live" dla Amnesty International. Za ten projekt agencja była też nominowana w kategorii Media.
Brąz dostała także FCB Warsaw za projekt "Smart Bell" przygotowany dla Axa Polska w kategorii Radio&Audio. Projekt był też nominowany w kategorii Healtcare.
Rozstrzygnięcie konkursu Eurobest odbyło się w piątek 1 grudnia br. w Londynie.

(JOK, 02.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 02, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Po raz 15. przyznano Złote Spinacze

(fot. screen YouTube)

W piątek (1 grudnia br.) ogłoszono laureatów 15. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations.

W tym roku po raz pierwszy przyznano Tytanowy Spinacz, który otrzymała agencja Big Picture. Nagrodę publiczności otrzymała "Premiera serialu kryminalnego Canal+ »Belfer«" (Havas PR, nc+, Isobar Poland, Rubicon Media). Z kolei pierwszym laureatem nagrody Gwiazda PR jest Ryszard Solski (Solski Communications).

Ponadto jurorzy przyznali nominowanym projektom statuetki w trzech kolorach: złotym, srebrnym i brązowym.

W kategorii PR korporacyjny brązem nagrodzono projekty: "KSW – od walki w klatkach do potężnej machiny biznesowej" (Big Picture, Konfrontacja Sztuk Walki), MyLand) oraz "Łazarski- praktyczny wymiar kształcenia" (Public Dialog, Uczelnia Łazarskiego).

W kategorii PR produktu przyznano złoto projektowi "Przegapiony lot" (VML, Starcom, Dfusion), srebro - "Mamo, pić!" (Hill+Knowlton Strategies Poland, Coca-Cola Poland Services) oraz brąz – "#podajdalej" (Traficar, Walk).

W kategorii Komunikacja antykryzysowa i komunikacja kryzysowa złoto trafiło do autorów projektu "ekoEnergia dla Krakowa – od kryzysu do sukcesu" (Partner of Promotion, Krakowski Holding Komunalny), a srebro – "Rozbiórka komina wrocławskiej elektrociepłowni" (Komunikacja Plus, Zespół Elektrowni Wrocławskich Kogeneracja).

W kategorii Public Affairs i Lobbying złoto otrzymał „Choroba? Pracuję z nią!” (Be Communications, United PR, Pracodawcy RP), srebro - „Pomoc dla chorego Konrada Krzemińskiego” (Cohn & Wolfe) oraz brąz - #LookBeyondBorders (Big Picture, Amnesty International Polska, DDB&tribal)

Złotem w kategorii Kampania społeczna nagrodzono "Niewidzialni" (Walk, Fundacja Kapucyńska), srebrem – "Polska zamienia się w słuch" (Big Picture, Polski Związek Głuchych, Value Media, Change/Serviceplan) oraz brązem – "Kolęda syryjskich i polskich rodzin" (Cohn & Wolfe, Grey Group Poland, Caritas Polska).

W kategorii Komunikacja wewnętrzna złoto otrzymał "RocaTeam. Dołącz do najlepszych" (Imago Public Relations), srebro – "Capsolutnie najważniejsi. Urodzinowa Capsuła czasu Capgemini" (Linkleaders, Capgemini Polska), srebro - "Każdy ma w sobie Ż. Zmiana kultury w Grupie Żywiec." (Grupa Żywiec) oraz brąz – "Program Dobrowolnych Odejść w Rafako" (Attention Marketing).

W kategorii Event komercyjny nagrodzono trzy projekty: złotem - "IEM Katowice 2017. Największe esportowe wydarzenie w historii" (Mindspot, Turtle Entertainment Polska/ESL Polska), srebrem – "Promowanie idei The World Games wśród Dolnoślązaków" (Komunikacja Plus, Wrocławski Komitet Organizacyjny – Światowe Igrzyska Sportowe), brązem - "Premiera Mitsubishi ASX 2017" (New Event Story).

W kategorii Event społeczny nagrodzono srebrem "#BiegamDobrze, czyli biegam i pomagam" (Fundacja "Maraton Warszawski", Partner of Promotion). W tej kategorii rozdano także dwa brązy: "Samotne wyjście na boisko" (Agencja Reklamowa Dziadek do orzechów) oraz "Weź je (na spacer) wszystkie!" (Kava Studio).

Złoto w kategorii Launch nowego produktu, usługi lub firmy trafiło do twórców projektu "Premiera serialu kryminalnego Canal+ »Belfer«" (Havas PR, nc+, Isobar Poland, Rubicon Media), brązy otrzymały: "Biała Gruba. Nowa kuchnia śląska pod mysłowickim ratuszem!" (Pan Pikto) oraz "Semilac SPA for Men" (Havas PR, Nesperta – właściciel marki Semilac, Proxy Media).

W kategorii Corporate Social Responsibility nagrodzono: złotem – program edukacyjny "Od uprawy do potrawy" (Garden of Words, Tesco Polska) oraz dwoma brązami - "Charytatywny Musical Dingo" (UBS) i "Our People Round The World" (eurobank, OSOM Studio).

W kategorii PR miejsca, miasta lub regionu rozdano dwa srebra: "Dąbrowianie 2016. 100 lat. 100 fotografii. 100 historii" (Media Partner) oraz "Dzielnica Wisła" (John Pitcher, M. St. Warszawa, FleishmanHillard Polska).

W kategorii Social media złotem nagrodzono "Przegapiony lot" (VML, dFusion, Starcom). Z kolei brąz otrzymały: "Linia Prosta" (Telewizja Lifetime) oraz "przyPiwie.net -społeczność pracowników Grupy Żywiec" (Grupa Żywiec).

W kategorii Business-to-business złoto otrzymał projekt "Biznesowa strona esportu" (Mindspot, Turtle Entertainment Polska - ESL Polska, Newzoo). W tej kategorii przyznano także dwa brązy: "Brick Award 2017" (Hill+Knowlton Strategies Poland) oraz "IV edycja Think Big" (UPC Polska, MSL Group).

W kategorii PR finansowy i relacje inwestorskie brąz przyznano "Famur i Kopex – przejęcie wbrew rynkowi" (Imago Public Relations, CC Group).

W kategorii Media relations złoto trafiło do autów projektu "Premiera serialu kryminalnego Canal+ »Belfer«" (Havas PR, nc+), srebro – "L'Oreal Paris oficjalnym Kreatorem Makijażu w Cannes" (Big Picture, L'Oreal Paris Polska), brąz - "Conperio – relacje medialne trampoliną dla biznesu" (Partner of Promotion).

W kategorii Employer branding złotem nagrodzono "10 000 pracowników potrzebnych od zaraz!" (Komunikacja Plus, Amazon Poland), a srebrem: "Capsolutnie najważniejsi. Urodzinowa Capsuła czasu Capgemini" (Linkleaders, Capgemini Polska) oraz "Nowe centrum badawczo-rozwojowe Mondelēz International" (Big Picture, Mondelez Polska).

Złoto w kategorii Content marketing trafiło do projektu "Strefa Psyche Uniwersytetu SWPS - Kanał na YouTube, SWPS" (Uniwersytet Humanistycznospołeczny), z kolei brąz do "Domifikacje.pl – Crowd Generated Content" (Content Solutions) oraz "Pojednanie" (Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Carat Polska).

Natomiast w kategorii Custom publishing przyznano dwa srebra za: "Dekorian Home. Twórcze spotkania z wnętrzami i designem" (Home Sweet Home PR) oraz "Social newsletter dla pracowników Grupy Żywiec" (Grupa Żywiec).


(JOK, 02.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo