Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 01, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Redakcja Bliss odchodzi z Grupy NaTemat do WP Kobieta

Z serwisu odchodzi szefowa Bliss Katarzyna Sołtysik oraz dziennikarki Helena Łygas i Ewa Bukowiecka-Janik (fot. screen Bliss.natemat.pl)

Katarzyna Sołtysik, dotychczasowa szefowa serwisu lifestylowego Bliss, z końcem grudnia br. rozstaje się z Grupą NaTemat i przechodzi wraz z zespołem do serwisu WP Kobieta (Grupa Wirtualna Polska).

Katarzyna Sołtysik w rozmowie z "Presserwisem" potwierdza, że złożyła wypowiedzenie i przyjęła propozycję przejęcia stanowiska redaktor naczelnej WP Kobieta. Z Grupy NaTemat do WP Kobieta odchodzą także dziennikarki Helena Łygas i Ewa Bukowiecka-Janik.

W październiku br. Grupa NaTemat zmieniła formułę Bliss - z serwisu weekendowego został on przekształcony w codzienny. Zdaniem Michała Mańkowskiego, dyrektora ds. core businessu w Grupie NaTemat i redaktora naczelnego NaTemat.pl, współpraca zakończyła się ze względu na "odmienne wizje rozwoju treści lifestylowych w NaTemat".

Mańkowski zapewnia, że serwis Bliss będzie nadal działał. - W najbliższych tygodniach po zakończeniu trwającego już od jakiegoś czasu procesu rekrutacyjnego przedstawimy nazwisko nowej osoby, która będzie odpowiadała za treści lifestylowe w NaTemat.pl – mówi Michał Mańkowski.

(JOK, 01.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 01, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

BuzzFeed zwalnia grupowo. Cięcia obejmą etaty 100 pracowników

(screen buzzfeed.com)

Serwis informacyjny BuzzFeed zwolni ok. 100 pracowników - ujawnił dziennik "The Wall Street Journal".

Redukcje mają objąć redakcje amerykańską i brytyjską. Według "WSJ" przyczyną zwolnień są niższe od zakładanych wpływy reklamowe. Latem br. BuzzFeed przywrócił banery jako format reklamowy. Oznaczało to rezygnację ze strategii, którą amerykański serwis wdrożył w 2013 roku. Zdecydowano wówczas o całkowitej rezygnacji z banerów na rzecz reklam natywnych.

BuzzFeed ma ok. 75 mln użytkowników miesięcznie.

(LL, 01.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo