"Magnolia" z największym spadkiem wśród miesięczników ogrodniczych
W sierpniu br. największy spadek sprzedaży w segmencie miesięczników poświęconych ogrodom i działkom rekreacyjnym miał miesięcznik "Magnolia" (Agora).
Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy najlepiej sprzedającym się tytułem w tym segmencie był "Działkowiec" (Działkowiec), którego średnia sprzedaż w sierpniu br. wyniosła 91 464 egz. i spadła o 11,53 proc. w stosunku do sierpnia 2016 roku.
Na drugim miejscu uplasował się "Mam Ogród" (Wydawnictwo Bauer) - ze sprzedażą 55 983 egz. (spadek o 17,26 proc.). Na trzecim "Przepis na Ogród" (Burda International Polska) - ze sprzedażą 55 443 egz. (spadek o 24,39 proc.)
Największy spadek w segmencie miesięczników ogrodniczych odnotowała "Magnolia" (Agora) - 17 798 egz. (spadek 25,69 proc.). Ostatni numer miesięcznika ukaże się w grudniu br.
(JOK, 28.11.2017)