"Nasz nowy dom” Polsatu wiceliderem w grupie komercyjnej
Dziewiąty sezon programu ”Nasz nowy dom” śledziło w Polsacie jesienią br. średnio 1,6 mln widzów – o 72,5 tys. więcej niż sezon poprzedni.
W jesiennej ramówce premierowe odcinki ”Naszego nowego domu” emitowano w czwartki o godz. 20.05, od 7 września do 23 listopada. Najwięcej widzów zgromadził program z 5 października – 1,84 mln widzów.
Dzięki programowi prowadzonemu przez Katarzynę Dowbor Polsat uzyskał w grupie ogólnej 10,45 proc. udziału w rynku, co uplasowało stację na czwartym miejscu wśród tzw. wielkiej czwórki. Udział TVP 1 wyniósł 16,28 proc., TVN – 12,78 proc., a TVP 2 – 10,89 proc. W grupie komercyjnej udział Polsatu był wyższy – 13,72 proc. Więcej miał TVN – 14,76 proc., a mniej TVP 1 – 11,55 proc. i TVP 2 – 8,85 proc.
Z reklam wokół premierowych emisji ”Naszego nowego domu” Polsat uzyskał 24,6 mln zł (bez rabatów).
Wiosną br. ósmy sezon programu oglądało średnio 1,53 mln widzów. Dane Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 28.11.2017)