Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 26, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Formuła 1 szuka domu mediowego

(fot. pixabay.com)

Koncern medialny Liberty Global szuka globalnego partnera mediowego dla serii wyścigów samochodowych Formuła 1.

Amerykańskie media branżowe podają, że do finału przetargu zakwalifikowały się cztery międzynarodowe sieci mediowe. Ich nazw nie ujawniono. Wyniki przetargu mają zostać ogłoszone przed końcem br. Dotychczas Formuła 1 nie miała wiodącego domu mediowego.
Liberty Global przejął Formułę 1 na początku br. za 8 mld dol.

(LL, 26.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.